Nee dan ben je niet ontmaagd. Ja, een man kan in de praktijk ontmaagd worden. Nee, dat is geen term om te melden om te melden dat...blablabla.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een vrouw me pijpt ben ik dan ontmaagd?
Kan een man in de praktijk wel ontmaagd worden? of is dat gewoon een "term" voor de mannen om te melden dat de man voor de eerste keer seks heeft gehad?
Als ze je pijpt penetreer je toch ook een vrouw, mafkees.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:47 schreef bambino het volgende:
Nee.
Je bent ontmaagd als je de eerste keer een vrouw penetreert.
Een vrouw is theoretisch gezien ontmaagd als haar maagdenvlies gebroken is. Maar in de praktijk ben je alleen ontmaagd als een man voor het eerst naar binnen gaat.
Een 10 voor creativiteit hihiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
Je bent pas als man ontmaagd als er penetratie plaatsvind.
En nee die zetpil die je moeder er vroeger in deed toen je ziek was en niks binnenhield telt niet.
Dus gewoon een keer bukken. Ik ben eigenlijk geen homo maar ik wilde toch gewoon m'n maagdelijkheid verliezen want het is best kansloos als je als man maagd bent zeggen ze altijd dus ik heb het gewoon maar een keer iemand bij me laten doen, maar fijn vond ik het niet. Maar ja ik kan tenminste trots zeggen dat ik geen maagd meer ben
Dus homo's blijven altijd maagd?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:47 schreef bambino het volgende:
Je bent ontmaagd als je de eerste keer een vrouw penetreert.
Nee dan heb je anale penetratie. Maar hoe dan bij vrouw-vrouw relaties? nooit? Eerste keer voorbind?quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:17 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dus homo's blijven altijd maagd?![]()
Weer wat geleerd.
Maar hij heeft het over een penetratie van een vrouw.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee dan heb je anale penetratie. Maar hoe dan bij vrouw-vrouw relaties? nooit? Eerste keer voorbind?
Dan ben je een beetje ontmaagd. Hehe.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er een vrouw me pijpt ben ik dan ontmaagd?
We hebben een winnaar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:44 schreef sirdanilot het volgende:
Waarom een eenduidige definitie van maagdelijkheid? Dat slaat nergens op. Maagdelijkheid is niks meer dan een cultureel begrip, dat verschilt van cultuur tot cultuur, van subcultuur tot subcultuur en van persoon tot persoon.
Het eerste fabeltje, namelijk het maagdenvlies, zullen we dat maar meteen uit de wereld helpen? Ik ga er niet eens op in, wie daar nog in gelooft is waarschijnlijk zelf nog maagd of is extremistisch moslim
Als jij vindt dat je seks hebt gehad, dan ben je geen maagd meer. Simpel toch? Als orale seks voor jou seks is dan ben jij toch ontmaagd? Voel je je daar goed bij dan is er niemand die dat van je af neemt. Een ander kan misschien vinden dat als hij gepenetreerd is, hij geen maagd meer is, of als hij zelf iemand heeft gepenetreerd, etc.
Maagdelijkheid betekent ook niks. Het is iets persoonlijks en er gaat echt geen stickertje op je worden geplakt zodra je 'ontmaagd' bent, en mensen kunnen ook niet ruiken of je nog maagd bent. Get over it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |