abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2000 @ 02:15:38 #1
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462630
ze moeten beelden maken voor de tuin. BB wil dat ze er vanavond nog mee beginnen.

ze zijn allemaal dronken..

  zondag 12 november 2000 @ 02:16:39 #2
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462634
sorry Harry, simultaan.
  zondag 12 november 2000 @ 02:17:43 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462637
quote:
Op 12 november 2000 02:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
sorry Harry, simultaan.
Ik zie het !

Welke zullen we door laten gaan ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 12 november 2000 @ 02:19:03 #4
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_462642
maakt me niet uit. Is er uberhaupt nog een slotenzetter wakker ??
  zondag 12 november 2000 @ 02:21:14 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462649
Daar heb ik m'n twijfels over...

Tara was degene die rond 24.00 u. de laatste slotjes zette.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 12 november 2000 @ 02:28:41 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_462667
De stem zegt dat het een onderdeel is van de nieuwe weekopdracht en dat ze nu al moeten beginnen.

Ze moeten 2 levensgrote beelden maken voor in de tuin. Gips gieten. Van elkaar armen en benen in gips gieten. De beelden mogen uit verschillende mensen opgebouwd worden. Ze krijgen vaseline zodat het niet blijft kleven aan hun huid en haar.
(Bron : streamverslag Qt)

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zondag 12 november 2000 @ 02:34:36 #7
1464 ART
FOK!member
pi_462686
Is dit een poging om een van de dames uit de kleren te krijgen om model te staan, nu ze toch enigszins beneveld zijn. Getuige de borden die vannacht voor het fotograferen de huiskamer in werden gezeuld gaat het om naakte jongelingen. De lul van Ferdi is al zo vaak in beeld geweest, die stript wel even en anders Georgie wel. Een van de dames zo ver krijgen, is een ander verhaal. Bij mij staan de streams inmiddels op de achterdeur danwel de banken waar niemand is. Is op Mr. Zap te zien wat er gaande is?
Het is het Gesprek waar het om draait
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 november 2000 @ 02:38:27 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_462698
quote:
Op 12 november 2000 02:21 schreef Harry het volgende:
Daar heb ik m'n twijfels over...

Tara was degene die rond 24.00 u. de laatste slotjes zette.


toen was ik nog niet thuis
maar ik heb het andere topic inderdaad dichtgegooid
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 13 november 2000 @ 16:55:21 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_466449
13-11-2000 || 15:00 uur

Bewoners moeten op hun tellen passen

Ditmaal is het de beurt aan Koos om de weekopdracht voor te lezen. De rest van de bewoners luistert met een half oor. Georgie, Bianca en Robin zijn meer bezig met het bakken van het brood. Koos trekt zich er niets van aan en begint met lezen. "Tijd is zowel belangrijk als betrekkelijk. Dat zullen jullie wel gemerkt hebben", begint Koos. "De weekopdracht heeft alles met tijd te maken. Neem er de tijd voor."

De bewoners krijgen twee stopwatches. Hiermee moeten zij de tijd leren inschatten zonder klok. Immers, de weekopdracht moet zonder klok worden afgelegd. Koos: "Wij kunnen bijvoorbeeld als opdracht kiezen voor 35 seconden op je handen staan." Waar hij aan toevoegt: "Dat hoef ik geen seconde te doen." De rest lacht.

De opdracht is geslaagd als twaalf opdrachten binnen een bepaalde tijd zijn verricht. De bewoners krijgen een tijdsmarge van tien procent. De opdrachten mogen maximaal twee minuten duren. De rest reageert erg laconiek. Hieke: "Heel leuk, we moeten gewoon goed tellen met elkaar." Ook Bianca ziet niet wat hier nou zo moeilijk aan is: "Dit is dus een simpele weekopdracht." De anderen zijn het er mee eens.

De bewoners mogen zelf de opdrachten verzinnen. Dit in samenwerking met Big Brother. Georgie heeft meteen al een idee. "We gaan wel op bed liggen. Wie houdt de tijd bij?", grapt hij. Tijd voor de bewoners om de inzet te bepalen. Koos: "Ik ben niet voor een hoge inzet." Hij stuit echter op veel verzet. Hieke: "Het is toch leuk. Dit kunnen we gewoon goed oefenen." Dat mag dan wel zo zijn, maar zo optimistisch kan Koos het niet bekijken. "De opdrachten weten we niet hoor", waarschuwt hij zijn medebewoners. Georgie: "Daar zit wel wat in." En dus is Koos voor tien procent.

De rest van de bewoners wil echter de gok nu wel eens aangaan. Democratisch besluiten zij dat ze twintig procent willen inzetten. Koos kan zich er alleen nog maar bij neerleggen: "Ik vind dat jullie een groot risico nemen." Maar zijn woorden zijn al niet meer te horen door het gejuich van zijn medebewoners. Twintig procent wordt het dus. Hieke: "We moete gewoon goed tellen." Ferdi: "Dat valt wel mee allemaal." Robin heeft meteen al een goed idee. "Nou redactie, bungyjumpen, zet die er maar vast bij", roept hij verheugd uit. Vanaf dat moment kan het tellen beginnen.

R.v.Z.


Van de BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 13 november 2000 @ 17:43:22 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_466563
Begrijp niet goed nu wat de gipsbeelden met de nieuwe weekopdracht te maken hebben.

Dit is in de mededeling (zie de tekst hierboven) ook niet aangehaald.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_466650
Dat gips was dus écht gewoon bedoeld om de dames in beschonken toestand te laten strippen.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 13 november 2000 @ 19:43:14 #12
1464 ART
FOK!member
pi_466837
quote:
Op 13 november 2000 18:27 schreef fashionably_late het volgende:
Dat gips was dus écht gewoon bedoeld om de dames in beschonken toestand te laten strippen.
I guess so Fashionable. En met resultaat.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_469096
lees net in wat niet op de steams te zien was dat 'de stem' zegt dat het gips pas morgen geleverd kan worden. Robin wordt hier heel boos over omdat de opdracht dan niet kan lukken.....is hierdoor de weekopdracht verandert in dat gedoe met tijd????? Ik snap het ff niet meer...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_472988
Kreeg ineens een ingeving...
Zoals iedereen wel weet is de weekopdracht niet het maken van de beelden, maar het leren inschatten van tijd. Daartoe hebben de bewoners twee stopwatches gekregen. G en de dames vinden dat handig voor aerobics lessen, maar das off topic.
Peinzend wat de opdracht(-en) vrijdag kunnen zijn maakte ik met de beelden een rekensom. (zo van: 1 en 1 is 2)
Zou het misschien zo kunnen zijn dat de bewoners vrijdag als heuse mime-kunstenaars moeten poseren naast de beelden. Bijvoorbeeld 2 minuten lang zonder te bewegen? Lijkt me een bijzonder grappige vertoning (PalinG krijgt ineens kinky visioenen van elektroden en straffen als vroegtijdig bewogen wordt...).
Hmmm. Teruglezend besef ik dat de zwaarademende bewoners me niet langer boeien, ik draaf door. Trusten.

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 16-11-2000 03:01]

pi_474717
Ik heb Koos nog geen enkele keer met het gips in de weer gezien, ook niet als model. Weet iemand waarom hij niet meedoet met het beelden maken?

Dank voor antwoord!

  donderdag 16 november 2000 @ 22:03:18 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_474760
Trevavian,

Koos inderdaad nog geen moment met het gips bezig gezien.
Zal hij zich wel te 'groot' voor voelen.

Wat betreft de tijd-opdracht zie ik Koos nog wel aktief zijn.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_475186
hè nee, ik vind dat Koos concequent moet zijn en lekker nergens aan mee moet doen...dan is ie het leukst!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 17 november 2000 @ 18:50:13 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477263
17-11-2000 || 15:50 uur

Bewoners niet erg 'bij de tijd'

Om drie uur gaan de bewoners eindelijk van start met de weekopdracht. In totaal moeten ze twaalf opdrachten uitvoeren. En ze hebben er zin in.

1. Touwtje springen (Anderhalve minuut)

Ze beginnen buiten met touwtje springen. Aangezien Koos en Georgie niet kunnen springen, stellen ze voor met het touw te draaien. Het gaat niet van harte. Hoe goed de bewoners ook hun best doen, het touw valt regelmatig stil. Tussen de eerste en de tweede opdracht nemen de bewoners een korte pauze.

2. Eierstaan (1 minuut en 25 seconden)

De koppels moeten een ei tussen hun voorhoofden geklemd houden. Desiree houdt de tijd in de gaten. Het is muisstil in de tuin. Zelfs de kippen maken geen lawaai. Iedereen houdt zijn ogen dicht en staat er heel relaxed bij. Alleen Hieke en Robin kunnen hun lachen niet inhouden.

3. Koppelpoetsen (25 seconden)

De koppels moeten elkaars tanden poetsen. Het poetswerk gaat met heel wat lachsalvo's gepaard. Als Desiree 'stop' roept, poetsen ze nog even hun eigen tanden. Veel tijd krijgen ze niet want Big Brother roept al voor de volgende opdracht.

4. De vogeltjesdans (40 seconden)

De bewoners moeten dansen. Geen dansmarathon deze keer, maar de Vogeltjesdans. Er mag geen geluid bij, dus het zal op gevoel moeten. Het ziet er niet uit zo zonder muziek, maar de bewoners doen het geweldig. "Stop", roept Desiree dan. "Heel mooi", zegt Hieke.

5. De filmkus (10 seconden)

Tijd voor opdracht 5, 'Een scene uit de film'. Ferdi vraagt ongerust wie er gaat tellen "Want ik denk dat ik de tel kwijtraak." Hij moet kussen met Kim. Het is opnieuw Desiree die telt. Het doet hun helemaal niets om elkaar te kussen, want na de 'stop' vragen ze meteen voor de volgende opdracht.

6. Beeldengroep (45 seconden)

In een kring, met de ruggen naar elkaar gericht moet iedereen 45 seconden stilstaan. Robin is ballerina, Koos is vliegtuig, Bianca gewichtheffer, Kim bokst, Georgie regelt het verkeer, Ferdi tennist, Hieke is een aapje, en Desiree is de charmantste dreigende beer die ooit gesignaleerd is.

7. Stan Laurel-act (35 seconden)

Terug naar de woonkamer voor de 'Stan Laurel-act'. Alleen Koos bakt er niets van. Meteen na de uitvoering breekt de verwarring los. Robin heeft namelijk maar tot 21 geteld en ook Georgie zat er naast. "Oh nee", roept hij verschrikt uit. "Het spijt me." Ze vragen aan Big Brother of de opdracht opnieuw mag. "Misschien", zegt Big Brother. "We zullen het overleggen, maar eerst de volgende opdrachten."

8. Lopende zinnen (2 minuten)

Elke bewoner moet om beurt een woord roepen. Binnen twee minuten moeten de bewoners erin slagen een verhaaltje te maken. Hieke begint met "Ergens." Daarna wordt er van alles geroepen: 41, jaar, in, zomaar, ergens, Big Brother, huis, meisjes, 53, jaar, in, de, wereld, waar, de man, 67, jaar, was. Heel ver weg, 21, 22, 25, Volgens, mij, gaat, dit, niet, 32, 35, jaar, goed,.... Van een lopende zin is geen sprake. Als Robin stop roept, vragen ze zich meteen af of op dit onderdeel geslaagd is.

9. Menselijke kruiwagens (25 seconden)

Desiree, Hieke, Bianca en Ferdi zijn de pineut en moeten door de tuin op hun handen lopen. "Bah, vieze boel", zegt Hieke af en toe. En Georgie: "Rustig zus." Kim telt. Maar weer gaat het mis. Kim heeft namelijk 45 seconden geteld, terwijl het er maar 25 moesten zijn.

Teltechniek ter discussie

"Ja, maar", zegt Desiree. "Van 21 tot 46 is toch 25?". De anderen snappen niet waarom ze zo telt. "Daar komt nu verwarring van. Je moet gewoon bij 1 beginnen te tellen." Dus telt iedereen bij de volgende opdracht zelf. "Ik tel van 21 tot 76", zegt Desiree. "Ik begin gewoon bij 1", zegt Ferdi.

10. Kussengevecht (55 seconden)

Tijdens het kussengevecht lijken de frustraties van de afgelopen weken er uit te komen. Iedereen vecht tegen iedereen en van de koppelformatie blijft niets over. "Wie is er aan het tellen?", vraagt Desiree tussendoor, maar dat is Bianca aan het doen. Na 55 seconden houden de bewoners het moe maar voldaan voor bekeken.

11. Tafel van zeven (40 seconden)

Als kleine kinderen galmt het door de woonkamer: "1 keer 7 is 7, twee keer 7 is 14, drie keer 7 is 21..." Als Ferdi 'stop' roept zegt Desiree meteen: "Knap hoor Fer." Hij heeft precies goedgeteld. "Mooi", zegt Ferdi weer. "Kom, in de swimmingpool."
Herkansing opdracht 7

Maar Big Brother zegt dat ze moeten wachten. "Jullie mogen opdracht 7 nog een keertje overdoen." En dat vinden ze geweldig. "Ok. Toppie", zegt Georgie. Robin voelt zich nog steeds schuldig over het falen van de eerste keer, maar dat is niet meer nodig volgens de anderen. "We mochten het toch opnieuw doen", zegt Hieke.

12. Vijver zwemmen (22 seconden)

Sommige bewoners houden hun kleren aan, anderen gaan in badpak of onderbroek. Koos vindt het helemaal niets. "Het is zo koud", moppert hij. Robin wil zich alvast opwarmen en duikt nog voor het fluitsignaal van Big Brother de vijver in. "Oh", roept hij. "Wat koud." Bianca vindt het juist wel lachen. "Kom maar op met dat koude water." Zij steelt de show met wanten, sjaal en muts. "Oh, ah, br", is het enige wat je hoort. Van zitten komt niets. De bewoners mogen gewoon blijven staan. Hoewel, Robin begint als een gek de anderen nat te spetteren. "God, Robin", gilt Hieke het uit. Ze vindt het ontzettend pijn doen aan haar billen. Koud of niet. De weekopdracht zit er op.

Het vonnis

Nu het vonnis van Big Brother afwachten. Volgens Georgie hebben ze de weekopdracht niet gehaald. Tegen Koos zegt hij: "Ik denk dat we het niet hebben gered. Maar het was wel leuk." En dat vindt Koos ook. Dees vraagt nog even aan Big Brother of ze nog kunnen gaan douchen of dat de uitslag komt. Maar de uitslag komt er zo aan. De bewoners weten het echter al. Robin en Georgie in koor: "De weekopdracht is mislukt."

En Big Brother zegt: "De weekopdracht is mislukt. Het is misgelopen bij een aantal onderdelen. Het begon bij het touwtje springen. Dat was te lang. Bij de lopende zinnen is er hardop geteld en dat mag niet. Bovendien moest iedereen één woord zeggen en af en toe kwamen er zinnen uit. Verder waren de kruiwagens, het kussengevecht en de tafels allemaal tussen de 5 a 10 seconden te lang." De bewoners kunnen er niet zo mee zitten. Het was leuk en dat is het belangrijkste. "Kom maar op, met de boodschappenlijst", zegt Georgie. Maar eerst gaan ze douchen.

A.V.


Van de BB-site

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 17-11-2000 18:56]

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')