Dit lijstje ziet er al fijn uit iig: http://leguesswho.nl/editions/2016/quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik las dat dit jaar swans en sunnO))) weer naar LGW komen of iig Gira en O'malley
Waarom hebben die indiemeisjes vaak zo'n triestige lookquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:54 schreef Gehenna het volgende:
Ok, normaal trek ik dit soort muziek niet heel erg, maar op één of andere manier werkt dit wel voor mij![]()
Swansquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik las dat dit jaar swans en sunnO))) weer naar LGW komen of iig Gira en O'malley
Is dat dan hun tweede album ooit?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:32 schreef Slobeend het volgende:
Check het debuut van Junius Meyvant jongons. Arctische soul, meer wil je niet vandaag.
Nieuwe Avalanches is ook lekker inderdaad. Because I'm Me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem veel te lang en er staat bijna geen nummer op wat eruit springt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:59 schreef Z het volgende:
DJ Koze Presents Pampa, Vol 1, dat is echt een heerlijke plaat.
Ik lees net dat ze de dochter is van Phoebe Cates, dat kun je er wel een beetje aan zien.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:54 schreef Gehenna het volgende:
Ok, normaal trek ik dit soort muziek niet heel erg, maar op één of andere manier werkt dit wel voor mij![]()
Haha zou wel cool zijn, als ze ook nog eens een goeie Dj wasquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die liedjes werden niet hoogstpersoonlijk door Courtney gedraaid hoor.Volgens mij zag ik deze persoon achter de draaitafels staan die avond: https://www.facebook.com/ArnoldScheepmakerKillAllHipsters?fref=ts Je zou het hem kunnen vragen?
In elk geval heb ik deze gehoord:
Heb Parquet Courts gisteravond opgezocht en wat een ontdekking:) net zo blij mee als toen ik Courtney ontdekte.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:05 schreef Z het volgende:
[..]
Het was Arnold inderdaad. Hij draaide ook Parquet Courts. Ik weet niet meer precies wat.
Thanks! Lees nu pas je bericht maar had die inderdaad al in m'n spotify lijst gezetquote:
Begin maar eens bij Pavement.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heb Parquet Courts gisteravond opgezocht en wat een ontdekking:) net zo blij mee als toen ik Courtney ontdekte.
Dit zijn echt nummers waar ik van hou, vooral het laatste album van ze.
Vind het moeilijk te omschrijven maar als indie newbee klinkt het net alsof zij tussen alle andere (spotify) artiesten uitspringen. Alsof hun vibes net wat meer diepgang hebben (maar toch niet te gecompliceerd, wel mellow en overtuigend) en akkoord combinaties aparter/slimmer/mooier zijn. Precies wat ik ook vet vind aan Courtney's muziek. Weet je toevallig meer artiesten die dit gevoel over brengen?
Aj, ik postte het eigenlijk als update, gezien ze dit weekend was overledenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:29 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zag 't net, ja. Erg sneu. Ik heb meteen wat geld overgemaakt.
Dat weet ik. Maar hij zal het geld net zo hard - misschien wel harder - nodig hebben.quote:Op maandag 11 juli 2016 08:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Aj, ik postte het eigenlijk als update, gezien ze dit weekend was overleden
Omdat er niks mis is met de HMH.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:04 schreef Z het volgende:
PJ:
10-16 Amsterdam, Holland - Heineken Music Hall
De bierdoos? Why?
Geluid is altijd goed, dat is het belangrijkst. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podiaquote:Op maandag 11 juli 2016 13:18 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, hij is lelijk van binnen.
Verder topzaal.
Absoluut! En het is ook heel makkelijk om bijna vooraan te staan.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geluid is altijd goed. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podia
Toch liever wat intiemer.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geluid is altijd goed, dat is het belangrijkst. Je staat overal relatief dichtbij podium. Beste van de grote podia
Tsja, voor de meeste artiesten houdt dat gewoon op een gegeven moment op....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |