Aardig. Heeft vast gesmaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:19 schreef Rezania het volgende:
Gister echt 10 bier op in 2 uur, nergens last van.
Godver :/ Gisteren tot 4:00 gelongboard. 8 uur de deur uit richting werkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:19 schreef Rezania het volgende:
Gister echt 10 bier op in 2 uur, nergens last van.
Zijn muziek is echt fucking dope.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind z'n muziek niet leuk, dus in dat opzicht ik de twee tegenovergestelde voorkeuren mbt die Troye van Brammetje.
Alsof jij hem niet voorover zou duwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er al een stuk beter uit imo.
Was je ook bij z'n concert? Of is die binnenkort. Zag iig op Facebook dat enkele vrienden erheen gingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zijn muziek is echt fucking dope.
Rez vindt z'n knieën te puntig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof jij hem niet voorover zou duwen
Was super snel uitverkochtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was je ook bij z'n concert? Of is die binnenkort. Zag iig op Facebook dat enkele vrienden erheen gingen.
quote:
Die uitspraak is een beetje zo'n internetdingetje geworden doordat men online altijd superkritisch is over knappe mensen, alsof ze die allemaal zelf zouden kunnen krijgen. "Te puntige knieën, would not bang" was volgens mij het commentaar van een nerd op een superlekker wijf of zo. Weet niet hoe het exact ontstond.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Is puntige knieën ook al een criteria?
Tot 4 uur 's nachts? Why?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Godver :/ Gisteren tot 4:00 gelongboard. 8 uur de deur uit richting werk
Enge ogen man.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof jij hem niet voorover zou duwen
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die uitspraak is een beetje zo'n internetdingetje geworden doordat men online altijd superkritisch is over knappe mensen, alsof ze die allemaal zelf zouden kunnen krijgen. "Te puntige knieën, would not bang" was volgens mij het commentaar van een nerd op een superlekker wijf of zo. Weet niet hoe het exact ontstond.
Ahhh vandaar. Dat verklaard.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die uitspraak is een beetje zo'n internetdingetje geworden doordat men online altijd superkritisch is over knappe mensen, alsof ze die allemaal zelf zouden kunnen krijgen. "Te puntige knieën, would not bang" was volgens mij het commentaar van een nerd op een superlekker wijf of zo. Weet niet hoe het exact ontstond.
Een vriend kon eindelijk helemaal naar de tering gaan en ik wilde dat graag faciliteren... Ten koste van mijzelfquote:
Idd zeg, kijk dan! Daar stop je toch di-rect je p3n0r in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:46 schreef praisethebooty het volgende:
Het is ook wat raar om foto's te zoeken van 5 jaar terug van iemand die nu 21 is, om te kunnen zeggen dat het creepy is. Pak dan op z'n minst een recente foto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |