Ah, dat zijn de leukste.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij noemt zzichzelf hyperintelligent dus.
Dan weet je dat
Gelukkig zijn mijn genen overheersendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Birkir zou wel handig zijn in een Arisch fokprogramma.
Ja is goed, je bent wel gewoon blank toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je er dan voor zorgen dat ik in de elite kom?
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal een voetbaltrauma bezorgen is altijd terecht.
Niet als ze niet gebruikt worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en
[..]
Gelukkig zijn mijn genen overheersend
ja, blond, blauwe ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja is goed, je bent wel gewoon blank toch?
Je bent zelf een kut ttquote:
Onzinquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.
Dan kan jij beter naar Ostlandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en
[..]
Gelukkig zijn mijn genen overheersend
Komt vooral omdat al die ploegen lekker gaan verdedigen om punten te pakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben na het kijken van het EK tot de conclusie gekomen dat niet alleen het niveau van voetbal in de Nederlandse eredivisie achteruit is gegaan maar in heel de wereld.
Projecteer interlandvoetbal alsjeblieft niet op clubvoetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je veel leuke wedstrijden gezien dan?quote:
Best een paar, ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je veel leuke wedstrijden gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |