ben er nog nooit op geweest. Misschien ooit eens met een nieuwe liefde.quote:
Voor het voetbal moet je sowieso meer bij de clubteams zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal to be honest. Ik kan ook prima van gesloten voetbal genieten zoals Wales dat heeft gedaan. Noord Ierland verdient ook een lottle mention daarvoor. IJsland vond ik dan niet heel leuk itt andere mensen.
Waar heb je die kaartjes vandaan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ben dan net terug uit Mallorca. Heb wel kaartjes.
Why?
IJsland vond ik wel leuker dan Noord-Ierland hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk voor het voetbal to be honest. Ik kan ook prima van gesloten voetbal genieten zoals Wales dat heeft gedaan. Noord Ierland verdient ook een lottle mention daarvoor. IJsland vond ik dan niet heel leuk itt andere mensen.
Nee valt me tegen ik ben al weer een paar dagen in Belgie dus Panenka kan me zo bellen.quote:
Zijn ontzettende steile gladde trappen dus je hebt een goeie houvast wel nodig jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ben er nog nooit op geweest. Misschien ooit eens met een nieuwe liefde.
Ik snak al sinds week eenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor het voetbal moet je sowieso meer bij de clubteams zijn.
Trustenquote:
KNVBgod.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je die kaartjes vandaan dan?
Is er ook een lift dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.quote:
Vond Tsjechie - Kroatie leuker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de leukste wedstrijd van dit EK.
Tja ik was voor polen heletijdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel de leukste wedstrijd van dit EK.
Moet je zeker doen. Als je echt wil scoren moet je de Euromast op met een nieuwe vlam.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Vcl en vel zijn allang bezig hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer voorronde CL genot.
Ohja en Europa League met Heracles Heracles natuurlijk.
Whut zijn die uitverkocht dan?quote:
Dat mag.quote:
ben je al eens in eusebius geweest?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ontzettende steile gladde trappen dus je hebt een goeie houvast wel nodig ja
kom samen gaan LBquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Whut zijn die uitverkocht dan?![]()
Ik wil met Geo4kant er naar toe
Nee nog nooit, mooi uitzicht?quote:
weet ik niet. Heb je interesse dan?quote:
Wanneer de Nederlandse ploegen instromen, Hans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |