Onverwerkte gevoelens dan blijkbaar nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke, nja hij appte mij nav die foto na elkaar een tijdje niet gesproken te hebben
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Humor om te lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
google screenshot van mongooltjes
haar famillie foto hoofden uitgeknipt en op die mongooltjes geplakt
hahaha, ik rook niet sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetje
jawel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dan rook ik het wel op
derest moet kunnen toch
ik hoordequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja zij vond van niet was geblokt en nooit meer onblokt
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.
je had er ook zoveel opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
is mercedes de bijnaam van je 30cm?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
cool wanneer wil je een ride in de mercedes
Wtfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
ja echt dom tochquote:
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
best wel hequote:
Jeetje, wat een gekkigheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |