wattequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had nog contact
toen had ik via google mongooltjes opgezocht en haar hoofd geplakt en haar vader moeder zus hoofd op al die mensen daarna was het over de contact
google screenshot van mongooltjesquote:
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je levenquote:
Onverwerkte gevoelens dan blijkbaar nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke, nja hij appte mij nav die foto na elkaar een tijdje niet gesproken te hebben
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Humor om te lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
google screenshot van mongooltjes
haar famillie foto hoofden uitgeknipt en op die mongooltjes geplakt
hahaha, ik rook niet sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sof kom ook is een x lekker biertje drinken en baco en vodka en 16 sigaretten en misschien bij elkaar logeren weetje
jawel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dan rook ik het wel op
derest moet kunnen toch
ik hoordequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je leven
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tja zij vond van niet was geblokt en nooit meer onblokt
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet inging op je volwassen poging om de breuk te lijmen.
je had er ook zoveel opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
is mercedes de bijnaam van je 30cm?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
cool wanneer wil je een ride in de mercedes
Wtfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
ja echt dom tochquote:
Zwak hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
Tjack, ik lag vanavond echt ziek misselijk op bed door die baco![]()
!!
best wel hequote:
Jeetje, wat een gekkigheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
breuk te lijmen nee dat zou ik niet doen
ik snap haar kant ook niet aangezien ik der van te voren had gewaarschuwd
ja, jij ook? 😏quote:
Heb je toch geen trek in allemaalquote:
nee niet echt. Tjack en ik gaan way back 2013. Hebben elkaar toen al gemeetquote:
ow, gek om je dan zo te laten gaan en te bezatten op een middagje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt. Tjack en ik gaan way back 2013. Hebben elkaar toen al gemeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |