nee dat gaat beetje te verquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon die app installeren dat ze je overal kan volgen via mobiel toch
ja is goed joh. dus als ik iets vertel wat er is gebeurd, mag iedereen maar gelijk oordelende vragen stellen, terwijl niemand weet hoe het zit tussen hem en mij? Oké dan, ik vroeg daar niet omquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dan moet je het niet op een openbaar forum neerplempen hč
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed joh. dus als ik iets vertel wat er is gebeurd, mag iedereen maar gelijk oordelende vragen stellen, terwijl niemand weet hoe het zit tussen hem en mij? Oké dan, ik vroeg daar niet om
Ah ja, dan niet doen hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat gaat beetje te ver
ik zit vaak in de kroeg en dan zeg ik nee ik ben bij die en die
dus ja dat kan niet
hij heeft grtd banquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ayyy lmao tijd voor lithiumpilletje bij sommigen
Hzaw lurk je toevallig ofzo
kneusjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zelfde geld voor mij ook nee je moet mij niet uitdagen he
Ik had nog contactquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.
Zo vanzelfsprekend is het niet dat je met je ex contact houdt allemaal.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ayyy lmao tijd voor lithiumpilletje bij sommigen
Hzaw lurk je toevallig ofzo
Hm oke, nja hij appte mij nav die foto na elkaar een tijdje niet gesproken te hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik was niet oordelend, maar het was een oprechte vraag.
Zo vanzelfsprekend is het niet dat je met je ex contact houdt allemaal.
wattequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik had nog contact
toen had ik via google mongooltjes opgezocht en haar hoofd geplakt en haar vader moeder zus hoofd op al die mensen daarna was het over de contact
google screenshot van mongooltjesquote:
als je dit rellen vind maak je niet veel mee in je levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |