Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang ze een podium krijgt van de vara is er geen ontkomen aan
tja misschien komt het door een verpest zelfbeeldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf door wie dat gebeurd.
Omdat Matthijs toen al met vakantie wasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.
Het televisieseizoen ligt stil, Hans.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, jawel. Ik heb nog geen mediaoptreden van haar gezien sinds ze bij Denk zit.
Jinek, Pauw, Tan, iedereen kan haar vragenquote:
Post regelmatig in POL en NWS. Heb ook veel discussies gehad met die mongool van een Hoink maar dat is nu wel klaar. De jongen kan alleen maar persoonlijke aanvallen posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee
Maar hey waarom ben jij nog steeds niet naar POL gegaan dan?je kreeg genoeg adviezen vanuit klb sc. Misschien is je bestfriend hoink daar ook, al zie ik dat arme kereltje vaak posten bij nws tussen al die debielen.
Plottwist, typisch stemt op DENK.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Wacht, waarom zit Typisch haar te verdedigen?
Ik verdedig helemaal niemand?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Sked het volgende:
Wacht, waarom zit Typisch haar te verdedigen?
Jinek en Tanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jinek, Pauw, Tan, iedereen kan haar vragen
alleen Tan nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Of liggen die ook stil? Geen idee eigenlijk
Ze heeft daarvoor oa Herman Finkers aangeklaagd voor kleine domme dingen die ze als racisme bestempelde. Toen hoopte ik al dat ze nooit meer kwam maar een dag later schoof ze weer gewoon aan. Net als toen met die kerel die het over zwartjes had.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is 1 keer geweest met DENK
En na die uitzending wil Mathijs haar echt niet meer als tafeldame hoor
hahahahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:23 schreef Tjacka het volgende:
Jr heb je vandaag aangemeld voor een datingprogramma
Dat is toch haar goed recht?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft daarvoor oa Herman Finkers aangeklaagd voor kleine domme dingen die ze als racisme bestempelde. Toen hoopte ik al dat ze nooit meer kwam maar een dag later schoof ze weer gewoon aan. Net als toen met die kerel die het over zwartjes had.
Ja, dat maakt geen nuek uitquote:
snap die aandacht sws nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat maakt geen nuek uit
Het gaat erom dat ze niet meer uitgenodigd wordt na haar beschamende optreden. Dus er is zeker een ontkomen aan, en als zij geen zetls halen komende verkiezingen is het snel weer klaar hoor met de aandacht
Ja ik volg die hele zaak verder niet zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat maakt geen nuek uit
Het gaat erom dat ze niet meer uitgenodigd wordt na haar beschamende optreden. Dus er is zeker een ontkomen aan, en als zij geen zetls halen komende verkiezingen is het snel weer klaar hoor met de aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |