hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijkquote:
oke, wist ik niet, ik doe niet veel met facebookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
Ja Jimmy dat kan. Ze merken er niks van. En je kan ze ook weer gaan volgen zonder dat ze het merken.
Tenzij ze dat onlangs hebben veranderd
je post het hier in een openbare slowchatquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijk
rustig beetje sofquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hij appt mij toch. Waar bemoei je je mee eigenlijk
Lukt niet erg alleen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zionist![]()
dat moet je zien als zombies je moet ze kanker knallen
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je post het hier in een openbare slowchat
dus ik reageer er op
Relax Sofquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.
Sorry OF.quote:
snap niet waarom je je zo aangevallen voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof ik niet met hem hoor te praten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dankjewel schat we komen er wel uit <3
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zionist![]()
dat moet je zien als zombies je moet ze kanker knallen
nee, heb niet erg behoefte aan iemand die er niks vanaf weet en zich gaat bemoeien met hoe ik met mijn ex moet omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap niet waarom je je zo aangevallen voelt
Maar zal wel wat onverwerkte shit zijn
mag je wel zo praten tegen me van je vriendin? :$quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dankjewel schat we komen er wel uit <3
ik mag niksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
mag je wel zo praten tegen me van je vriendin? :$
ja dan moet je het niet op een openbaar forum neerplempen hèquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, heb niet erg behoefte aan iemand die er niks vanaf weet en zich gaat bemoeien met hoe ik met mijn ex moet omgaan.
Sorry voor de boze posts
gewoon die app installeren dat ze je overal kan volgen via mobiel tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik mag niksvanmiddag was ik zo van ik ga die vlog effe editen en ze zegt editse dus ik zeg ja eerst naar huis en ze belt gelijk met waar ben je en met wie
![]()
Maar voor jou maak ik een uitzondering sofje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |