Sommige artiesten geven extreme bedragen aan flauwekul uit, zoals met een limosine van 10.000 per dag alleen naar de overkant van de straat te laten rijden.
Of in het bad franse champagne en dergelijke fratsen.
Kijk dat ze een mooi huis hebben en dergelijke is ze gegund er wordt gewerkt maar sommige uitgaven zijn overdreven.
Vooral als je weet dat het gewone publiek veel geld voor een concert of CD moet betalen, vaak vraag ik me dan ook af wat zou er gebeuren wanneer er eens van de artiesten die zoveel kapsones hebben eens een lange periode geen cd's worden gekocht om te laten zien dat we ze best rijkdom gunnen maar die achterlijke uitgaven door ons betaald worden door de hoge prijzen.
Kijk nou naar M. Jackson, ik heb gehoort dat ie enorme schulden heeft, nou dat heeft toch echt aan zichzelf tedanken, ik zit er niet mee!
quote:na 451 mislukte nose jobs
Op zaterdag 30 november 2002 01:09 schreef Galagus het volgende:
tja, mij maakt het niet zoveel uit wat ze met het geld doen, als ze stomme dingen doen, komen ze er vanzelf wel weer achter!Kijk nou naar M. Jackson, ik heb gehoort dat ie enorme schulden heeft, nou dat heeft toch echt aan zichzelf tedanken, ik zit er niet mee!
quote:yep, lijkt me ook geweldig, ookal lust ik nieteens champagne maargoed
Op zaterdag 30 november 2002 02:08 schreef Action_Hank het volgende:
haha, nou doe mij maar zo'n bad in champagne hoor
ik denk trouwens dat heel veel mensen rare dingen zouden gaan doen met heel veel poen, waarom ook niet?
quote:Hans Breukhoven?
Op zaterdag 30 november 2002 12:37 schreef nevetS het volgende:
Zolang et mijn geld niet is maakt het niet uit, de mensen waar ik een cd van koop gun ik het ook wel
hoewel dat ook weer onbedoelde neveneffecten heeft.
quote:Maar wel naar de concerten gaan!!!
Op zaterdag 30 november 2002 13:58 schreef BenKetting het volgende:
oplossing: nooit meer cd kopen en alles downloaden.hoewel dat ook weer onbedoelde neveneffecten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |