quote:Die had ik op page 6 ook al gepost echter dan groot. Moet je eens clicken............
Op dinsdag 17 december 2002 10:20 schreef twi het volgende:
[afbeelding]Van dit soort screenies (stijl) word ik altijd geil, hè?
quote:Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Op dinsdag 17 december 2002 10:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die had ik op page 6 ook al gepost echter dan groot. Moet je eens clicken............
quote:Ik wil niet heel vervelend zijn ofzo.. Maar dit plaatje vind ik maar nix hoor... Het is een gerenderde achtergrond met 2 poppetjes erop geplakt... Ziet er echt nep uit in mijn ogen
Op dinsdag 17 december 2002 10:20 schreef twi het volgende:
[afbeelding]Van dit soort screenies (stijl) word ik altijd geil, hè?
*word in elkaar geslagen
X-doos
2 controllers (1x small)
SEGA GT2002
Jet Set Radio Future
Dead or Alive 3
Splintercell
--------------------------- +
1e kerstdag bezet
1. Hoe sluit je een dolby surround set op de xbox aan?
Ik was gister bij een vriend van me die de xbox al heeft en ook heeft hij een dolby surround set. Voorheen gebruikte zijn ouders die voor op de dvd-speler en sloot je de dolby set rechtstreeks op de dvd speler. Via de tv wil ook niet. Heb je hiervoor de uitgebreide AV-kabel, die je los moet bijkopen, nodig?
2. Kun je een 'gewone' netwerkkabel (UTP) gebruiken om 2 Xboxen te linken voor multiplayen?
Of moet je die dure, speciaal voor de xbox kopen? Zo rond de ¤ 29,95.
3. Kun je meer dan 2 xboxen op elkaar aansluiten dmv een hub oid? Zou wel stoer zijn om met z'n 3en Sega GT 2002, Halo (oid) te spelen op aparte televisie's.
4. Voor multiplayen heb je zeker allemaal het spel nodig?
Lijkt me opzich logisch, maar je weet het maar nooit met zo'n harddisk!
quote:1. Geloof dat je daar de RGB kabel voor nodig hebt.
Op dinsdag 17 december 2002 17:39 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ik had nog wat vraagjes:
1. Hoe sluit je een dolby surround set op de xbox aan?
Ik was gister bij een vriend van me die de xbox al heeft en ook heeft hij een dolby surround set. Voorheen gebruikte zijn ouders die voor op de dvd-speler en sloot je de dolby set rechtstreeks op de dvd speler. Via de tv wil ook niet. Heb je hiervoor de uitgebreide AV-kabel, die je los moet bijkopen, nodig?
2. Kun je een 'gewone' netwerkkabel (UTP) gebruiken om 2 Xboxen te linken voor multiplayen?
Of moet je die dure, speciaal voor de xbox kopen? Zo rond de ¤ 29,95.
3. Kun je meer dan 2 xboxen op elkaar aansluiten dmv een hub oid? Zou wel stoer zijn om met z'n 3en Sega GT 2002, Halo (oid) te spelen op aparte televisie's.
4. Voor multiplayen heb je zeker allemaal het spel nodig?
Lijkt me opzich logisch, maar je weet het maar nooit met zo'n harddisk!
2. Speciale dure linkkabel van Xbox ![]()
3. Zelfde kabel geloof ik met een eventuele linkbox?
4. Yep,....spel nodig ja, maar het hoeft geloof ik weer niet in elke Xbox....
quote:ik heb het niet geprobeerd hoor, maar kan dat niet gewoon met een cross kabel, en bij 3 met een gewone utp naar een hub?
Op dinsdag 17 december 2002 21:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
2. Speciale dure linkkabel van Xbox
quote:een hub akn het ...
Op dinsdag 17 december 2002 21:31 schreef Fliepke het volgende:[..]
ik heb het niet geprobeerd hoor, maar kan dat niet gewoon met een cross kabel, en bij 3 met een gewone utp naar een hub?
quote:Bij mij is dat net andersom
Op woensdag 11 december 2002 21:31 schreef Tain het volgende:
Omgeving van V-rally 3 ziet er inderdaad erg gelikt uit, tis jammer dat ik rally spellen absoluut niet leuk vind
Gelukkig voor ieder wils
quote:Bedankt (allemaal)
Op dinsdag 17 december 2002 21:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
1. Geloof dat je daar de RGB kabel voor nodig hebt.
2. Speciale dure linkkabel van Xbox
4. Yep,....spel nodig ja, maar het hoeft geloof ik weer niet in elke Xbox....
1. Ik heb ff gecheckt:
quote:bron
De Xbox SCART-kabel (uitgebreid) verbindt de console met tv's die zijn voorzien van een SCART-aansluiting en kan RGB-videosignalen doorgeven voor een betere beeldweergave. Deze kabel kan ook op digitale audio-receivers aangesloten worden. Je hebt een geluidssysteem met Dolby® Digital decodering en een glasvezelkabel nodig voor Dolby Digital geluid. (Extra kabels en geluidssystemen zijn los verkrijgbaar.) prijs: 29.99 euro
2. Damn... Zijn er mensen die het met een goedkopere kabel hebben geprobeerd? ![]()
3.
quote:bron
Naast de mogelijkheid om DVD video's af te spelen en grafisch krachtige games zonder load scenes op je tv scherm te spelen, is er ook de mogelijkheid voorzien om te multiplayen. Je kunt samen een LAN houden, dus met een hub en enkele utp kabels elke Xbox verbinden met elkaar en zo multiplayen, of je kunt dat via het internet doen.
4. Zo bedoelde ik de vraag eigenlijk ook: Of in elke xbox het spel (disc) aanwezig moet zijn. Of laad je de benodigede data eerst op de ene, dan op de tweede en vervolgens houd een eventuele derde de disc in zijn box.
quote:ik heb een tijdje online halo gedaan... met een gewone utp kabel! dus het kan wel
Op dinsdag 17 december 2002 23:22 schreef Eddy_Albena het volgende:[..]
2. Damn... Zijn er mensen die het met een goedkopere kabel hebben geprobeerd?
quote:Ik heb online ook wel gedaan, maar das anders als gewoon 2 over je eigen LAN gooien... Dat lijkt mij iig, anders zouden ze die dure link-cable toch ook niet verkopen?
Op dinsdag 17 december 2002 23:33 schreef apengek het volgende:[..]
ik heb een tijdje online halo gedaan... met een gewone utp kabel! dus het kan wel
XboX gaaf
quote:
Op woensdag 18 december 2002 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edit... laat maarXboX gaaf
quote:Geeft niet. Het gaat ook niet om de kwaliteit...Die zuigt...Het gaat om de sfeerrrrrrrrr
Op dinsdag 17 december 2002 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn ofzo.. Maar dit plaatje vind ik maar nix hoor... Het is een gerenderde achtergrond met 2 poppetjes erop geplakt... Ziet er echt nep uit in mijn ogen
*word in elkaar geslagen
quote:Nep? Dit zijn de ingame werelden als ik me niet vergis.
Op dinsdag 17 december 2002 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn ofzo.. Maar dit plaatje vind ik maar nix hoor... Het is een gerenderde achtergrond met 2 poppetjes erop geplakt... Ziet er echt nep uit in mijn ogen
*word in elkaar geslagen
quote:Holy pepperoni cennolli!!
Op donderdag 19 december 2002 08:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Microsoft's Midtown Madness 3 (Met LIVE ondersteuning.. )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Mwa,......vind de graphics helaas wat tegenvallen, maar dat kan ook aan de pics liggen. Ben benieuwd wat dit spel gaat doen.
Op donderdag 19 december 2002 08:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Holy pepperoni cennolli!!
Dat is veel beter dan deel 1 die ik heb gespeeld op de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |