abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7069522
En hier weer verder
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:07 schreef SmashBro het volgende:
De laatste 10 (die dus gaan strijden om de winst) schijnen ook nu al bekend te zijn, wat wij nu op tv zien is alweer een tijdje oud.
Januari beginnen toch de LIVE uitzendingen?
  zaterdag 30 november 2002 @ 00:10:19 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7069530
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:08 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Cool

waren echt gaaf en zag je overal

(check mail)

pi_7069558
Screenshots gepost door _wie in Idols (deel 10)

pi_7069567
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
En hier weer verder
[..]

Januari beginnen toch de LIVE uitzendingen?

Wanneer is het eigenlijk afgelopen?
Gaat weer bakken met euro's opleveren die beluitzendingen.
Sjees, zitten zich nu al rijk te rekenen denk ik.
  zaterdag 30 november 2002 @ 00:14:17 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7069583
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:13 schreef Tarden het volgende:

[..]

maart geloof ik
pi_7069585
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:13 schreef Tarden het volgende:

[..]

Vanaf dat moment mag jij thuis, als jury op gaan treden. De deelnemers krijgen begeleiding van echte professionals en moeten voor het eerst een solo-performance geven in een kleine tv-studio. De jury is het enige aanwezige publiek en levert commentaar op de prestatie. De kijkers brengen hun stem uit en de 10 favorieten gaan de laatste fase in; de eindspurt naar dat felbegeerde platencontract!

In de negen finaleshows treden de deelnemers live op in een grote tv-studio met een 500-koppig publiek. De jonge zangers en zangeressen zingen wekelijks nummers in één thema, waarbinnen ze zelf vrij zijn om een song te kiezen. Iedere week brengen de kijkers hun voorkeursstemmen uit en ziet de minst favoriete kandidaat zijn of haar droom in duigen vallen. Aan het eind van deze afvalrace, zijn er 2 finalisten over die in een spetterende finaleshow strijden om de titel Idol en het platencontract.

www.idols.nl

pi_7069619
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vanaf dat moment mag jij thuis, als jury op gaan treden. De deelnemers krijgen begeleiding van echte professionals en moeten voor het eerst een solo-performance geven in een kleine tv-studio. De jury is het enige aanwezige publiek en levert commentaar op de prestatie. De kijkers brengen hun stem uit en de 10 favorieten gaan de laatste fase in; de eindspurt naar dat felbegeerde platencontract!

In de negen finaleshows treden de deelnemers live op in een grote tv-studio met een 500-koppig publiek. De jonge zangers en zangeressen zingen wekelijks nummers in één thema, waarbinnen ze zelf vrij zijn om een song te kiezen. Iedere week brengen de kijkers hun voorkeursstemmen uit en ziet de minst favoriete kandidaat zijn of haar droom in duigen vallen. Aan het eind van deze afvalrace, zijn er 2 finalisten over die in een spetterende finaleshow strijden om de titel Idol en het platencontract.

www.idols.nl

1) Waarom zijn de laatste 10 al bekend (althans volgens sommigen hier) terwijl we daar getuige dit stukje nog voor moeten stemmen?

2) Negen! finaleshows, caaaaaaaaching!!!

pi_7069626
vrijdag 29 november: 1e aflevering theater

vrijdag 6 december: 2e en laatste theater aflevering

Daarna krijgen de nog overgebleven deelnemers een workshop. Vanaf die periode krijg jij als kijker een belangrijke rol!

pi_7069635
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
vrijdag 29 november: 1e aflevering theater

vrijdag 6 december: 2e en laatste theater aflevering

Daarna krijgen de nog overgebleven deelnemers een workshop. Vanaf die periode krijg jij als kijker een belangrijke rol!

Shit, dan wordt het dus een soort Starmaker.
Vond ik helemaal niks.
pi_7069748
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:12 schreef charmed_angel het volgende:

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7071607
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:27 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik tip die 15-jarige jongen voor de finale. Beperkte maar heel natuurlijke stem, dito performance en goede uitstraling. Staat 'ie daar waarschijnlijk met Marieke en (helaas) Wayne. Vlak ook die jongen met die bril niet uit. Beste zanger van het hele stelletje. Al die R&B-stemmen moeten er zo snel mogelijk uit!
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_7071777
Yeah, Hind is dus door. Go Hind!
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:11:26 #13
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7071796
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 08:04 schreef RoK het volgende:

[..]

Ik tip die 15-jarige jongen voor de finale. Beperkte maar heel natuurlijke stem, dito performance en goede uitstraling. Staat 'ie daar waarschijnlijk met Marieke en (helaas) Wayne. Vlak ook die jongen met die bril niet uit. Beste zanger van het hele stelletje. Al die R&B-stemmen moeten er zo snel mogelijk uit!

Wayne redt het niet, die zit nu al bij de twijfelgevallen. Hij komt zelfverzekerd over maar zijn stem is te beperkt.
Die jongen met die bril vind ik wel degelijk uitstraling hebben ook al heeft hij niet het uiterlijk van een idool. Bovendien zingt hij beter dan de meeste anderen... Dat Marokaanse meisje heeft ook een dijk van een stem trouwens.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:13:16 #14
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7071806
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?

Dat mens leidt aan zelfoverschatting....

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7071810
Ik vind het jammer dat Zosja een neuspiercing heeft, die staat haar niet. Eruit halen, meid!
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:15:36 #16
26059 Els_saai
Altijd saai...
pi_7071813
Ik hou helemaal niet van piercings.

En zeker niet in je neus.

...is toch ook opwindend?
pi_7071825
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 23:50 schreef postinggirl over Sunny Witjes het volgende:
Op zich heeft ze best talent, ze gedraagt zich alleen een beetje raar.
Vind ik ook! Sunny moet zeker bekend worden. Laat haar maar volgend jaar lekker meedoen aan Big Brother!
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:02 schreef SmashBro het volgende:
Wat mij ook opviel was dat er aan het begin van deze ronde maar 94 kandidaten ofzo waren, terwijl er was aangekondigd dat het er 100 zouden zijn. Zijn die 6 die niet zijn op komen dagen afgehaakt na het zien van de voorrondes op tv? Wegens schaamte/protest tegen de manier van werken van de jury/enz.?
ik denk dat het heel moeilijk is om een grens te trekken. Heb je de laatste 10 audities en er zitten 5 hele goeie tussen: dan kun je niet zegggen: "Je bent goed, maar we hebben al 100 man, dus je kunt niet door." En zo is dat dan ook andersom: je kunt niet slechte mensen door laten gaan omdat je 100 man nodig hebt
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:07 schreef SmashBro het volgende:
De laatste 10 (die dus gaan strijden om de winst) schijnen ook nu al bekend te zijn, wat wij nu op tv zien is alweer een tijdje oud.
Toen de laatste audities waren (in Hoofddorp dus) was de eerste aflevering van Idols ook al op TV geweest.
  zaterdag 30 november 2002 @ 10:29:01 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7071855
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?

Dat mens leidt aan zelfoverschatting....

Neej ik vond haar stem ook niet echt geweldig hoor..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7071870
Dat meisje dat 17 kilo is afgevallen heeft een mooie stem. Zij is mijn idol.
pi_7071938
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:32 schreef CloudBox het volgende:
Dat meisje dat 17 kilo is afgevallen heeft een mooie stem. Zij is mijn idol.
Ik herkende haar niet eens meer terug
Maar idd, wat een dijk van een stem heeft ze. Jammer dat ze zo zonnebankbruin is.
pi_7071997
Voor de geïntreseerden: maandag 13.15 op NED3 herhaling B&W
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_7072039
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yeah, Hind is dus door. Go Hind!
YESSS!! Dat is heel erg goed nieuws!

Hind moet winnen

pi_7072047
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:11 schreef Vamos het volgende:

[..]

Wayne redt het niet, die zit nu al bij de twijfelgevallen.

Waarom is iedereen er toch van overtuigd dat kamer 3 de twijfelgevallen bevatte? Dat hebben ze niet gezegd hoor, het kan ook kamer 2 geweest zijn, zeker als je ziet wie er in kamer 2 zaten en wie in kamer 3.

En wie zegt dat ze ook echt de twijfelgevallen bij elkaar hebben gedaan en de toppers bij elkaar? Lijkt mij dat je als programma maker niet teveel wilt verklappen. Ik denk dat ze gewoon de slechte in 1 kamer hebben gedaan (kamer 1) en de rest in kamers 2 en 3 (semi-willekeurig)

pi_7072288
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 11:04 schreef Disorder het volgende:
WIE IS HIND?
Dat si die Marokkaanse die bij de vooraudities fame zong...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')