abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2002 @ 11:59:45 #26
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_7072407
Er zijn weer filmpjes online te vinden. oa Wayne, Jim etc
pi_7073277
Heeft er trouwens iemand gezien in welke kamer die donkere vrouw met dat korte rode haar (haar naam weet ik niet) zit? Ik heb haar nog nergens ontdekt, misschien viel ze steeds net uit beeld, maar misschien heb ik er ook wel overheen gekeken.

Ik hoop dat ze door gaat.

zaterdag 30 november 2002 @ 15:34:23 #28
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_7074310
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:53 schreef postinggirl het volgende:
Heeft er trouwens iemand gezien in welke kamer die donkere vrouw met dat korte rode haar (haar naam weet ik niet) zit? Ik heb haar nog nergens ontdekt, misschien viel ze steeds net uit beeld, maar misschien heb ik er ook wel overheen gekeken.

Ik hoop dat ze door gaat.

Ik geloof dat ze in de kamer zat die door ging, maar dat weet ik niet zeker hoor!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_7074331
Die kamer wordt toch pas volgende week bekend gemaakt?
[url=http://www.contagious.nl/pages/video.php]Idols downloadable movies[/url] :: [url=http://www.contagious.nl/pages/images.php]Breezersluts[/url]
pi_7074944
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:36 schreef netnietinternet het volgende:
Die kamer wordt toch pas volgende week bekend gemaakt?
De kamer met mensen die overtuigend door zijn is gisteren al bekend gemaakt, en volgende week wordt de kamer met 'twijfelgevallen' (die óók door zijn, maar met de hakken over de sloot) nog bekend gemaakt.
pi_7075015
Ik vond het echt zeer zwak dat ze dat met die kamers deden en dan pas volgende week de rest bekend maken!
Ik vond het al zo raar dat Tooske aan het begin 'volgende week zijn we met nog maar 30' zei, ipv van 'aan het eind van deze afl.' ofzo.
Echt weer iets voort RTL4
Bij de Duitse werd het tenminste gelijk verteld, op die manier waarop in Nederland de eerste verliezers werden bekend gemaakt (met het naar voren lopen).

Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!

zaterdag 30 november 2002 @ 18:52:47 #32
22678 Edwin181175
Of gewoon Edwin.....
pi_7076229
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!
Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Hij is dus door...
En volgens mij betekent dat dat we van die akelige Sunny af zijn!!
Ik vind niks, ik ben gestopt met zoeken...
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:59:57 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076333
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?

Dat mens leidt aan zelfoverschatting....

Idd. Ik vond het ook grandioos dat 2 andere meisjes haar belachelijk maakten en ze moest huilen. Ze lijdt idd aan zelfoverschatting en is ook op een irritante manier aanwezig, bazig en arrogant.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:02:01 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076363
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 18:52 schreef Edwin181175 het volgende:

[..]

Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Hij is dus door...
En volgens mij betekent dat dat we van die akelige Sunny af zijn!!

Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.
Die jongen met dat kale hoofd en die baard, die geloof ik Roger heette, vond ik ook gaaf!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7076583
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.

Volgens mij was het juist omgekeerd hoor Dus in de kamer van Wayne zaten de twijfelfevallen en in die van Sunny de exits. Ik hoop het maar, want anders ligt Marieke er ook uit
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:16:37 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7076594
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:15 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Volgens mij was het juist omgekeerd hoor

Ik hoop het, want anders ligt Marieke er ook uit

Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.
pi_7076706
Dat zei postinggirl toch, dat had ze ergens gelezen.
Maar we zijn nog maar halverwege de theaterronde, die duurde nml 2 dagen en gister is nog niet eens 1 dag uitgezonden. Dus het kan ook zijn dat Wayne er volgende week na de volgende theaterding uit ligt.
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:23:32 #38
22678 Edwin181175
Of gewoon Edwin.....
pi_7076717
Wayne zit volgens het filmpje nog wel bij de laatste vijftig...
Dat betekent natuurlijk niet dat hij ook de laatste dertig heeft gehaald...
Ik vind niks, ik ben gestopt met zoeken...
pi_7076771
Wayne is door. Marieke is trouwens het zusje van Aukje van Ginneken, ze zong eerst in zo'n ander meidengroepje, ik ben de naam vergeten. (O, misschien was dit allang bekend, maar ik vond het wel grappig)...
pi_7076936
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:27 schreef esjuh het volgende:
Wayne is door. Marieke is trouwens het zusje van Aukje van Ginneken, ze zong eerst in zo'n ander meidengroepje, ik ben de naam vergeten. (O, misschien was dit allang bekend, maar ik vond het wel grappig)...
Klopt ja. Ik heb ooit eens een stukje van dat groepje gehoord, maar ik was er niet lyrisch over.
pi_7077251
Ik vond dat Joel een stuk beter was zonder de steun van zijn Pappie.
Het was best een sympathieke gast. Niet de beste, maar wel erg sympathiek.
pi_7077516
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.

De kamer met Laura is door. Dat is dus kamer 3 met Wayne en Marieke........

Ik weet nog meer dingen, als ik die verklap is het niet meer leuk. Mijn nichtje kent Laura.

zondag 1 december 2002 @ 00:17:27 #43
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7079335
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nichtje kent Laura.
Who the fuck is Laura?
pi_7079382
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?

Dat mens leidt aan zelfoverschatting....

Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!
Tja,waarom ben ik postbode?Weet jij een ander beroep waarbij je de hele dag gleufjes kan vullen?
  zondag 1 december 2002 @ 00:22:39 #45
37546 CloudBox
In de wolken
pi_7079431
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:20 schreef pipo1970 het volgende:

[..]

Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!

Dat gold ook voor Jerney Kaagman.

[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 01-12-2002 12:27]

pi_7082616
Sunny maakte 1 dramatisch domme fout.
Voor de repetitie zeggen: laten we even met zn 3-tjes zingen (I'm so excited) en dan zelf na het eerste woord stoppen om de rest te analyseren en te vertellen wat zij verkeerd doen.
Wat een vreselijke namaakvrouw.
Sunny kwam zo vaak voor in deze aflevering dat ze er wel uit moet liggen, anders krijgt ze veel te veel airtime... heerlijk om je zo te ergeren aan die plastic tante.

Grappig om alle analyses hier te lezen, bijna iedereen maakt dezelfde afwegingen en ook ik vind die jongen met die bril een prachtige stem hebben, het meisje dat 20 kilo is afgevallen erg mooi zingen maar te bruin, en Jim heeft inderdaad een prachtig stemgeluid.

zondag 1 december 2002 @ 10:08:33 #47
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_7083315
Tja, ik vind dat meisje dat zoveel is afgevallen dus helemaal niet zo geweldig zingen, maar ik houd dan ook niet van Celine Dion (en die probeert ze toch te imiteren).

Die jongen met die bril vind ik wel weer erg goed zingen. Erg muzikaal. Ik hoop maar dat ze hem niet laten vertrekken op basis van zijn uiterlijk, want hij komt op mij ook over als één van de sympathiekere kandidaten.

Trouwens wel een beetje raar dat ze voor de jongens 'Isn't She Lovely' van Stevie Wonder hadden uitgekozen. Dat nummer is voor veel mannen echt veel te hoog, lijkt mij. En als je het dan een octaaf lager gaat zingen dan de 2 anderen in je groepje, komt het toch een beetje raar over.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_7083619
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 00:17 schreef Tarden het volgende:
Waarom zijn de laatste 10 al bekend (althans volgens sommigen hier) terwijl we daar getuige dit stukje nog voor moeten stemmen?
Nee je interpreteert het verkeerd: tot aan die laatste 9 (het zijn er 9 en geen 10), wordt door de jury bepaald wie er door mag, daarna door het publiek. Je kan dan steeds stemmen op 1 van die 9, en valt degene waar het minst op gestemd is af.
LaToya rules
pi_7083945
quote:
Op zondag 1 december 2002 00:17 schreef CloudBox het volgende:

[..]

Who the fuck is Laura?

pi_7083965

Zij was ook goed.