Ik hoop dat ze door gaat.
quote:Ik geloof dat ze in de kamer zat die door ging, maar dat weet ik niet zeker hoor!
Op zaterdag 30 november 2002 13:53 schreef postinggirl het volgende:
Heeft er trouwens iemand gezien in welke kamer die donkere vrouw met dat korte rode haar (haar naam weet ik niet) zit? Ik heb haar nog nergens ontdekt, misschien viel ze steeds net uit beeld, maar misschien heb ik er ook wel overheen gekeken.Ik hoop dat ze door gaat.
quote:De kamer met mensen die overtuigend door zijn is gisteren al bekend gemaakt, en volgende week wordt de kamer met 'twijfelgevallen' (die óók door zijn, maar met de hakken over de sloot) nog bekend gemaakt.
Op zaterdag 30 november 2002 15:36 schreef netnietinternet het volgende:
Die kamer wordt toch pas volgende week bekend gemaakt?
Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!
quote:Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Op zaterdag 30 november 2002 16:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ben benieuwd of Wayne door is, hij valt nu wel tegen.
En die Sunny vind ik irritant!!!!! Wat een stom wijf is dat zeg!
quote:Idd. Ik vond het ook grandioos dat 2 andere meisjes haar belachelijk maakten en ze moest huilen. Ze lijdt idd aan zelfoverschatting en is ook op een irritante manier aanwezig, bazig en arrogant.
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?Dat mens leidt aan zelfoverschatting....
quote:Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.
Op zaterdag 30 november 2002 18:52 schreef Edwin181175 het volgende:[..]
Als je kijkt naar het vooruitblikje op de volgende uitzending op de site van Idols zie je Wayne helemaal rechts staan...
Hij is dus door...
En volgens mij betekent dat dat we van die akelige Sunny af zijn!!
quote:Volgens mij was het juist omgekeerd hoor
Op zaterdag 30 november 2002 19:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Sunny is door en Wayne zat in een andere kamer. In een ander topic werd al gezegd dat Wayne eruitlag, dus moet dat de afvalkamer zijn geweest.
quote:Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.
Op zaterdag 30 november 2002 19:15 schreef SmashBro het volgende:[..]
Volgens mij was het juist omgekeerd hoor
Ik hoop het, want anders ligt Marieke er ook uit
quote:Klopt ja. Ik heb ooit eens een stukje van dat groepje gehoord, maar ik was er niet lyrisch over.
Op zaterdag 30 november 2002 19:27 schreef esjuh het volgende:
Wayne is door. Marieke is trouwens het zusje van Aukje van Ginneken, ze zong eerst in zo'n ander meidengroepje, ik ben de naam vergeten. (O, misschien was dit allang bekend, maar ik vond het wel grappig)...
quote:De kamer met Laura is door. Dat is dus kamer 3 met Wayne en Marieke........
Op zaterdag 30 november 2002 19:16 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Iemand in een eerder topic zei dat Wayne eruit lag in de 2e ronde, serieus. Die kende iemand die had meegedaan aan de voorrondes. Ja, Marieke zal er dus ws ook uitliggen.
Ik weet nog meer dingen, als ik die verklap is het niet meer leuk. Mijn nichtje kent Laura.
quote:Who the fuck is Laura?
Op zaterdag 30 november 2002 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nichtje kent Laura.
quote:Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!
Op zaterdag 30 november 2002 10:13 schreef Noayla_ het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Sunny een zeer matige oninteressante stem heeft?Dat mens leidt aan zelfoverschatting....
quote:Dat gold ook voor Jerney Kaagman.
Op zondag 1 december 2002 00:20 schreef pipo1970 het volgende:[..]
Zingen kan ze niet,maar ik vind het wel een geil ding!
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 01-12-2002 12:27]
Grappig om alle analyses hier te lezen, bijna iedereen maakt dezelfde afwegingen en ook ik vind die jongen met die bril een prachtige stem hebben, het meisje dat 20 kilo is afgevallen erg mooi zingen maar te bruin, en Jim heeft inderdaad een prachtig stemgeluid.
Die jongen met die bril vind ik wel weer erg goed zingen. Erg muzikaal. Ik hoop maar dat ze hem niet laten vertrekken op basis van zijn uiterlijk, want hij komt op mij ook over als één van de sympathiekere kandidaten.
Trouwens wel een beetje raar dat ze voor de jongens 'Isn't She Lovely' van Stevie Wonder hadden uitgekozen. Dat nummer is voor veel mannen echt veel te hoog, lijkt mij. En als je het dan een octaaf lager gaat zingen dan de 2 anderen in je groepje, komt het toch een beetje raar over.
quote:Nee je interpreteert het verkeerd: tot aan die laatste 9 (het zijn er 9 en geen 10), wordt door de jury bepaald wie er door mag, daarna door het publiek. Je kan dan steeds stemmen op 1 van die 9, en valt degene waar het minst op gestemd is af.
Op zaterdag 30 november 2002 00:17 schreef Tarden het volgende:
Waarom zijn de laatste 10 al bekend (althans volgens sommigen hier) terwijl we daar getuige dit stukje nog voor moeten stemmen?
Zij was ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |