quote:Ik vind Gareth Gates en Will Young een stuk beter dan de beste van de Nederlandse idols... zou dat komen doordat zij al meer begeleiding hebben gehad of was het niveau in de UK gewoon hoger?
Op vrijdag 6 december 2002 22:55 schreef SmashBro het volgende:
Gareth Gates heeft ook Rock DJ gekozen, heb ik nog een filmpje van.Maar ik weet niet wat de alternatieven waren. Misschien wel dezelfde.
quote:Tja, maar niet dat je toch geeneen woord meer kent, lijkt me. Of je hebt een black-out, dat kan altijd.
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef Qarinx het volgende:
Zenuwen kunnen een hoop met je doen..
quote:Ik heb het woord black-out toch een aantal keer voorbij horen komen...
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Tja, maar niet dat je toch geeneen woord meer kent, lijkt me. Of je hebt een black-out, dat kan altijd.
quote:Ik vind dat je te weinig van de Nederlandse kandidaten ziet om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.. Het zijn steeds hele korte stukjes.. en dan ook nog is een andere stem er gelijk achteraan...
Op vrijdag 6 december 2002 22:58 schreef schwa78 het volgende:Ik vind Gareth Gates en Will Young een stuk beter dan de beste van de Nederlandse idols... zou dat komen doordat zij al meer begeleiding hebben gehad of was het niveau in de UK gewoon hoger?
quote:Qua uiterlijk juist wel, denk ik. Als ik 15 was, wist ik het wel!
Op vrijdag 6 december 2002 22:13 schreef LoekB het volgende:[..]
Qua uiterlijk zeker niet.
En toch kom ik er met me kop niet bij waarom Laura niet door is..wat een improvisatie toch? Ik dacht echt 'toppertje!'
quote:Tjah het komt ook veel beter over als je de tekst kent... met meer emotie...
Op vrijdag 6 december 2002 23:00 schreef Smeich het volgende:
Zenuwen kunnen zeker een hoop met je doen.
Maar gelijk hebben de heren en dame van de jury wel als het gaat om teksten knallen. Ach ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |