quote:Jah klopt
Op vrijdag 6 december 2002 22:42 schreef schwa78 het volgende:
Die Suze is trouwens ook wel leuk...
http://www.suze.nl
Je ziet sommige te weinig... Die Ivan was bijv. vandaag voor het eerst dat ik hem zag...
quote:looks ain't all.... babe...
Op vrijdag 6 december 2002 22:42 schreef mabit het volgende:
maar wayne had als een van de weinige wel uitstraling, charisma en was een van de knapste jongens....
Belachelijk!
Als Yuli ondanks een wat minder ideaal uiterlijk door mag, dan Rachida zéker. Maar ja, misschien zijn ze vlak bij elkaar geëindigd, rond de dertigste plaats.....
Wel ben ik blij dat Brian ('I have the brains, the balls, and don't forget....the voice') eruit is. Wel getalenteerd, maar de arrogantie druipt er aan alle kanten vanaf.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-12-2002 22:47]
quote:En die vond ik het best aardig doen, maar hij ligt er nu wel uit geloof ik
Op vrijdag 6 december 2002 22:43 schreef Qarinx het volgende:
Die Ivan was bijv. vandaag voor het eerst dat ik hem zag...
quote:Danas was wel leuk maar die ene keer zong ze wel erg vals en haar performance vandaag was ook niet je van het ("ja maar ze was ziek" tja, pech).
Op vrijdag 6 december 2002 22:44 schreef postinggirl het volgende:
Rachida en Danas eruit.Belachelijk!
![]()
Rachida was wel goed ja, die had gewoon doorgemoeten. Stond ik ook van te kijken.
En wie vond Jerney nou een huisvrouwtype?
quote:Die Jackie denk ik.. die had wel een gooooede stem..
Op vrijdag 6 december 2002 22:46 schreef SmashBro het volgende:
quote:Laat ze eerst eens bij zichzelf beginnen...
Op vrijdag 6 december 2002 22:46 schreef SmashBro het volgende:En wie vond Jerney nou een huisvrouwtype?
Shit dat ze eruit is...
quote:Ik weet haar naam niet, maar ze had kort donkerbruin haar en donkere ogen. Niet al te groot. Beetje zuid-europees ogend typje. Tenminste, ik meende dat het over háár ging.
Op vrijdag 6 december 2002 22:46 schreef SmashBro het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 06-12-2002 22:49]
Ligt het aan mij of gaat Fok! erg sloom trouwens?
quote:jah Jackie heet die volg. mij..
Op vrijdag 6 december 2002 22:48 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik weet haar naam niet, maar ze had kort donkerbruin haar en donkere ogen. Tenminste, ik meende dat het over háár ging.
Bijv. Jamai.. die mafketel had beter Robbie Williams kunnen doen..
quote:Ik ook... beetje jammer!
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had trouwens wel een hele scene van Sunny verwacht toen ze eruit ging. Gebeurde helaas niet.
quote:Weet je hoe moeilijk dat nummer van Robbie WIlliams is? Zowiezo waren het moeilijke nummers om te zingen. Vele gingen dan ook op hun bek
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond trouwens dat sommige heren wel een nummer hadden gekozen die niet zo heel goed bij hun paste...Bijv. Jamai.. die mafketel had beter Robbie Williams kunnen doen..
quote:Idd, en die Bas die zat te zeuren dat het zo'n moeilijk nummer was. Vind ik wel meevallen.
Op vrijdag 6 december 2002 22:51 schreef Qarinx het volgende:
Ik vond trouwens dat sommige heren wel een nummer hadden gekozen die niet zo heel goed bij hun paste...Bijv. Jamai.. die mafketel had beter Robbie Williams kunnen doen..
Ik had gehoopt dat Jim Rock DJ zou doen, had me wel leuk geleken. Maar helaas.
quote:Mwjah, maar ik vond wel dat Jamai de stem had voor dat nummer...
Op vrijdag 6 december 2002 22:53 schreef schwa78 het volgende:[..]
Weet je hoe moeilijk dat nummer van Robbie WIlliams is? Zowiezo waren het moeilijke nummers om te zingen. Vele gingen dan ook op hun bek
quote:Zenuwen kunnen een hoop met je doen..
Op vrijdag 6 december 2002 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jury had wel gelijk hoor, er zat voor ieder wat wils bij, de nummers waren hartstikke bekend en je had tijd zat om de tekst te leren. Kijk, natuurlijk kun je nerveus worden enzo, maar die tekst, kom op zeg, die ken je toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |