lees dat dan ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hun onwetendheid tentoonspreiden op facebook
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kan niet moet onopvallend anders gaan die mensen ons misschien slaan
je kan toch ook onopvallend filmen van een afstandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja kan niet geen tijd om te vechten
ja komt er misschien wel 1x in voor denkik
Tegenhouden met wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump gaat anders wel mooi de moslims tegenhouden![]()
![]()
En als je ergens in Montana of Wyoming woont valt niemand je lastig.
ja maar dan hoor je ze niet en we willen uitdagen net voor het randjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan toch ook onopvallend filmen van een afstand
en dan mensen echt aanspreken op straat
fokkie grijp je kansquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen nog iemand nodig die mijn rug doet
ontvriend ze dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aids wordt op mijn timeline geplaatst.
Jullie hadden toch geen contact meer?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
Post een foto met biertje en baco van mij en tjack op snapchat verhaal, gelijk ex op m'n dak of mijn date leuk is man man man, word er moe van
Nou dat lukt je goed!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar dan hoor je ze niet en we willen uitdagen net voor het randje
Dat hoef ik niet te proberen bij Sofquote:
dat heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden toch geen contact meer?
dan ontvolg je ze tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn mijn klasgenoten, beetje awkward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |