ga je mee naar zomerfeesten?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon LAN-party organiseren met ze. Hoeven ze niet al te veel te praten
Ik had daar al binnen vijf seconden ruzie.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst was wel chill, dit jaar had ik vooral ruzie. Nu al maanden ban.
Maybe. Deze dinsdag?quote:
Ik game niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon LAN-party organiseren met ze. Hoeven ze niet al te veel te praten
Sorry dilaraquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Lmao ey doe normaal niet elkaars namen gebruiken :s
maar denk dat ik wel ga voor een nachtje en dan gewoon 's ochtends weer treintje pakquote:
neejjjquote:
Denk het wel hoorquote:
ja samequote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar denk dat ik wel ga voor een nachtje en dan gewoon 's ochtends weer treintje pak
misschien wel idee om daar dan weer ergens af te spreken
moet ook met bram erover hebben
Dan moet je inderdaad iemand wel heel tof vinden jaquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik game niet.
Maar ik hoef niet per se meets oid, ik heb zelf genoeg contacten. Keertje kan wel leuk zijn natuurlijk.
is over 2 weken toch pas?quote:
tot morgen xquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even een slinger aan mijn lul geven en dan slapen
morgen zware dag
tot morgen sof
ja vanaf 16 juliquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is over 2 weken toch pas?
sta deze week bijna hele week ingeroosterd dus dat gaat m sowieso niet worden
paar keer gedaan en is best leukquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik game niet.
Maar ik hoef niet per se meets oid, ik heb zelf genoeg contacten. Keertje kan wel leuk zijn natuurlijk.
pics in dmquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even een slinger aan mijn lul geven en dan slapen
morgen zware dag
tot morgen sof
ben ook beetje skeer nu hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja same
heb alleen zeer weinig geldmaar komt wel goed
huehue mensen die in je tuin rollenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer gedaan en is best leuk
daarna was ik er wel weer klaar mee
Moet dat ja?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad iemand wel heel tof vinden ja
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echtquote:
ik kan toch nietquote:Op maandag 4 juli 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het was meer een grapje omdat mortax niet durft en we hem hierdoor kunnen dwingen mee te gaan
maar hij reageert er niet op
wil je wel echt gaan dan? moeten we wel wat anderen fixen
wat moeten mensen met een druk sociaal leven op FOK! ?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echt
en bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echt
ik ben best druk hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat moeten mensen met een druk sociaal leven op FOK! ?
uh? Hoe kan je die operking negatief opvatten?quote:
ja was foutjequote:Op maandag 4 juli 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uh? Hoe kan je die operking negatief opvatten?
waarom wil je mij niet meetenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou alleen nog dimmak willen meeten en verder niemand heuehueh
ik heb vanavond niks te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben klaar met werken dus dacht ff kijken of ik nog iemand kan pesten op fokquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op stage is het wel chillquote:Op maandag 4 juli 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je toch geen zin meer in deze gekkigheid
bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 juli 2016 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huehue mensen die in je tuin rollen
op stage moet je aan het werk johquote:Op maandag 4 juli 2016 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op stage is het wel chill
en als iedereen op bed ligt op whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |