jij zou meeten met mij sowieso ongemakkelijk vindenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Met jr uit eten lijkt me p de een of andere manier erg ongemakkelijk
Waaromquote:Op maandag 4 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij zou meeten met mij sowieso ongemakkelijk vinden
lust ie helemaal nietsquote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Met jr uit eten lijkt me p de een of andere manier erg ongemakkelijk
Ohne groentequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb zo mijn sociaal onhandige momenten
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.
Zei dat ze die onzin niet moest verspreiden waarop zij antwoordde dat Jezus mij gemaakt heeft blabla en al die onzin.
Dus daar moet je tegen kunnen
Ik vind het altijd wat triests hebben als iemand zijn zienswijze op die manier wil vertellen/verspreiden/opdringen aan mensen.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.
Zei dat ze die onzin niet moest verspreiden waarop zij antwoordde dat Jezus mij gemaakt heeft blabla en al die onzin.
Dus daar moet je tegen kunnen
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 4 juli 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wat triests hebben als iemand zijn zienswijze op die manier wil vertellen/verspreiden/opdringen aan mensen.
In dit verhaal geldt dat voor beide.
Veel plezier. Geniet van dat magnifieke moment.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga douchen, dat wil iedereen vast weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |