ze ogen lief en gevaarlijk tegelijkquote:Op zondag 3 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ras is ook wel zodit is zn papa
nou dat hoeft van mij écht niet maar vind zo'n grote halve beer als kat wel tof. Als maar niet dik is
Maar die van mij is klein eigenlijk
dit jaquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze ogen lief en gevaarlijk tegelijk
Echt prachtige katten hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ras is ook wel zodit is zn papa
nou dat hoeft van mij écht niet maar vind zo'n grote halve beer als kat wel tof. Als maar niet dik is
Maar die van mij is klein eigenlijk
ik had een tijd geleden een blessure met voetbal, samen met de verzorger dachten we gewoon dat het een klein spierscheurtje was. Maar er zit nu een bobbel op mijn heup aan de voorkant en uit echo's bleek dat het een kalkafzetting was, en dat het waarschijnlijk een scheur in het bot is geweest: "ossale afwijking"quote:
omdat het gewoon leuk isquote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf doe ik enthousiast over wielrennen
ja ze noemen 'm op het werk altijd een alien omdat kleur ogen. Maar als je hem drie seconden ziet dan weet je dat het echt enkel een liefje isquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze ogen lief en gevaarlijk tegelijk
contadorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf doe ik enthousiast over wielrennen
Ken ik nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, niet na de frikandellengate
Zo gaat het gelukkig pas 97 jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb vandaag gewoon de laatste 15 km gezien van de Tour. Kerel lag best ver voor en dan op km? van de finish komt dat hele peloton hem voorbij![]()
Tja, als je al 180 km ofzo veel hebt gegeven en je moet heuveltjes op fietsen op het einde dan ben je gewoon vaak de pineutquote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb vandaag gewoon de laatste 15 km gezien van de Tour. Kerel lag best ver voor en dan op km? van de finish komt dat hele peloton hem voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |