quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen hater
En nu zwijgen over België
ZWIJGEN OVER BELGIÊ VERSTAAN HET IS DUITSLAND -ITALIË GEEN WALES-BELGIË HEBBEN JULLIE DAT GOED VERSTAAN
GOOOOOOOOODVERDOMMMEEEEE GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
wtfquote:
en ontbijtspek dan als je ei bakt ofzo :squote:
Kan gewoon niet laten.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan niet omgaan met feedback, maar toch lief dat je een poging hebt gewaagd.
nee vind ik niet lekker, gooi tomaatje en wat kaas erbijquote:Op zondag 3 juli 2016 18:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
en ontbijtspek dan als je ei bakt ofzo :s
aighttquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Drug het volgende:
[..]
nee vind ik niet lekker, gooi tomaatje en wat kaas erbij
Hoop het niet. Mijn band met Braddie was goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat hij nu wellicht een lange boze reactie aan het typen is.
dit is braddie nietquote:Op zondag 3 juli 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het niet. Mijn band met Braddie was goed.
jawelquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?
hehe dit is precies wat ik ook al zeiquote:Op zondag 3 juli 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel ook, maar ik wil niet twijfelen want dan zou er iemand zo kansloos zijn om zich als Braddie voor te doen en wil niet geloven dat er iemand zó kansloos zou zijn om dat te doen.
Ali B. Doodverklaard was toen breaking news op teletekst door dat filmpjequote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
of gewoon zoals penisbaard filmpjes als RIP Ali B maken
srs?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ali B. Doodverklaard was toen breaking news op teletekst door dat filmpje
ik noem een hoink, Chai of hzawquote:Op zondag 3 juli 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel ook, maar ik wil niet twijfelen want dan zou er iemand zo kansloos zijn om zich als Braddie voor te doen en wil niet geloven dat er iemand zó kansloos zou zijn om dat te doen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik noem een hoink, Chai of hzaw
Nee e laatste is fa2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |