in dat topic van die boi die vroeg naar bed moetquote:
uiteraardquote:
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest benquote:Op zondag 3 juli 2016 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nooit veel verder gekomen dan Boode qua plattelandsuitgaan.
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet maar weinig echte Hollandse kost.
vond het altijd al een mongooltje eigenlijkquote:
Beetje vaagquote:Op zondag 3 juli 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
Neen een trui met capuchon(bij voorkeur met rits). Sta op een verhoog en hang ergens aan met je capuchon. dreig met van het verhoogje te springen als je geen verlengingen mag kijken
Indien ze nog weigeren spring je gewoon van het verhoog. Je wordt wel even opgehangen maar dan rits je snel je trui open en sta je meteen terug op de grond
Oh daar ken ik helemaal niks. Ken je ook alle kermissen en tentfeesten dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest ben.
Oké Stimoquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hollandse kostHollandse kots eerder.
is ook viesquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
met kip. ik hou van pizza met kip, ondanks dat iedereen zegt dat het vies is
Bedoel sinds België naar het EK door was en NL nietquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
vond het altijd al een mongooltje eigenlijk
je hoorde na het weekend alle verhalen maar werd nooit meegevraagd?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ken letterlijk iedere boerenkroeg in de Achterhoek ondanks dat ik er nooit geweest ben.
ja, maar ik denk niet dat jij ooit de persoon gaat worden die interessant content gaat uploaden.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat kan prima, als je maar genoeg upload, en content upload die mensen interessant vinden.
jij welquote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen doet zich beter of minder voor, niemand is oprecht.
oh dat weet ik verder niet :squote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel sinds België naar het EK door was en NL niet
Hij kan niet omgaan met feedback, maar toch lief dat je een poging hebt gewaagd.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar ik denk niet dat jij ooit de persoon gaat worden die interessant content gaat uploaden.
Je moet óf een ziek goed nieuw verhaal hebben of (eigenlijk EN) je moet het aantrekkelijk kunnen brengen etc etc. Dat eerste, ja dat heb je niet.. En dat tweede mja sorry maar nog minder.
Ook al zou je enkel een interessant verhaal hebben, als je het niet boeiend kan brengen dan gaat niemand luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |