abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163482722
Ik hoop dat dit de plek is voor deze vraag, het gaat om een fiets. Ik heb gisteren een nieuwe fiets geleverd gekregen, en met veel moeite in elkaar gekregen. Het allersimpelste van het hele verhaal lukt niet; de banden oppompen. Ik heb een zgn Dunlopventiel, en een gewone standaard fietspomp (pomp heb ik net getest op een andere fiets, werkt prima). Het ventiel werkt op prima, want als ik het ventiel opendraai ontsnapt het kleine beetje 'meegeleverde' lucht gewoon. Band is dus ook niet lek. Maar hoe hard en lang ik ook pomp, de lucht komt niet in de band. Het vreemde is dat ik ook geen lucht voel ontsnappen, dus het is een soort van onmogelijk wat er gebeurt. Zie ik soms iets obvious over het hoofd?
  zondag 3 juli 2016 @ 13:28:33 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163482825
Draai er dan het ventielstukje op van het ventiel waar je pomp wel op werkt.
pindazakje
pi_163482911
--edit-- ik was in de war met franse ventielen.

Heb je een compressor met een gewoon blaaspistool? Daarmee kun je iig je banden vullen.

[ Bericht 75% gewijzigd door Ridocar op 03-07-2016 13:45:29 ]
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_163483008
Dunlop- en blitzventielen (zijn in gemonteerde toestand niet te onderscheiden) vormen de standaard in Nederland.

Verder heb je nog Frans (presta): een smal ventiel met een afsluitmoertje, en schrader: een autoventiel, te herkennen aan de brede schacht en een pennetje in het midden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163483695
Mogelijk zit het balletje wat vast, de ouderwetse slangetjes wilden ook wel eens te veel kleven als ze nieuw waren. Er uitdraaien en zonder tegendruk proberen?
pi_163497733
gewoon overal schraders \o/ lekker je bandjes bij de plaatselijke pomp zonder moeite vol gooien :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')