Nee, ben eerder verbaasd.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja.. al weet ik niet of je nu sarcastisch doet.
ik had niet door dat je serieus wasquote:
Merk het bijv. al met belastingrecht.quote:
Rip bt #neverforgetquote:Op zondag 3 juli 2016 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Owh.quote:
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.quote:
Dat gepolder kun je idd als een van de redenen zien waardoor vraagstukken van bijna 40 jaar geleden nog steeds niet opgelost zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.
Maar dat maakt het geen toneelstuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gepolder kun je idd als een van de redenen zien waardoor vraagstukken van bijna 40 jaar geleden nog steeds niet opgelost zijn.
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Op welke manier dan? Want wat veel mensen lijken te verwarren met een toneelstukje is het feit dat partijen continu met elkaar in overleg moeten om tot beleid te komen.
Samen staan we sterk.quote:
Dp plz dit is al jaren zoquote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
Suikerfeest op scholen geen discussie meer
bekken zullen schuimen
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.
Alsof dat het FP-volk iets interesseertquote:
belastingrecht is swsquote:Op zondag 3 juli 2016 12:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld boek die slaat op wetteksten van 2015. En wettenbundel van 2016 is de wet gewijzigd.. maar op actuele wetteksten is het dan weer aangepast/teruggedraaid.
schijnquote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.
je schijnt zelfquote:
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.quote:
Jawel, rond verkiezingen verkiezingsbeloftes gedaan die worden indien mogelijk doorgevoerd voor enkele maanden na verkiezingen en dan is alles weer bij het oude. Dat is geen verandering, er is in feite niks gebeurd. Dat vind ik wel een toneelstuk. Er verandert niks, alleen leuk schouwspel.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wetten veranderen continu, maar dat maakt politiek toch geen toneelstuk.
Oké. Heb je ook een alternatief?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.
wow net op radio zeggen ze consensua terwijl ik consensusdemocratie wowquote:Op zondag 3 juli 2016 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
De consensusdemocratie is verouderd en is weinig effectief in een complex speelveld. Het doen alsof dat wel zo is = toneelstukje.
Ben echt blij als ik zulke tentamens gehaald heb.quote:
ik ook alledriequote:Op zondag 3 juli 2016 12:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt blij als ik zulke tentamens gehaald heb.
Een no go zekerquote:
Je zoekt gewoon een vriendin dus?quote:Op zondag 3 juli 2016 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil dictator zijn, geil echt op macht
Als je ballen waterpas hangen dan klopt er iets niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zeurt over mijn schreefhangende ballen wel
Hoezo is alles dan weer bij het oude? Als de verkiezingsbeloften meegenomen worden in het regeerakkoord en het wordt doorgevoerd, dan is er dus wel iets veranderd.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel, rond verkiezingen verkiezingsbeloftes gedaan die worden indien mogelijk doorgevoerd voor enkele maanden na verkiezingen en dan is alles weer bij het oude. Dat is geen verandering, er is in feite niks gebeurd. Dat vind ik wel een toneelstuk. Er verandert niks, alleen leuk schouwspel.
Ook echt.. motiveer je antwoord... donder op, kan je zelf ook bedenken.quote:
Kus op je boosquote:Op zondag 3 juli 2016 12:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je zeurt over mijn schreefhangende ballen wel
zei ik ook alquote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je ballen waterpas hangen dan klopt er iets niet.
Nee, want wordt toch meteen weer teruggedraaid. Dan is er niks verandert.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoezo is alles dan weer bij het oude? Als de verkiezingsbeloften meegenomen worden in het regeerakkoord en het wordt doorgevoerd, dan is er dus wel iets veranderd.
Nee jij zei dat je ene bal voor de ander hangtquote:
Ga geen kus op je ballen geven hoor ;squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |