gvdquote:
Kun jij erin met die dikke reet van je?quote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Merk juist weinig verschil tussen mannen en vrouwen joggingsbroeken. Alleen bij de vrouwen heb je meer keus qua strakheid en zijn sommige broeken meer yogapants.
Dat vind ik kapot geil, vrouwen in strakke joggingsbroek.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Merk juist weinig verschil tussen mannen en vrouwen joggingsbroeken. Alleen bij de vrouwen heb je meer keus qua strakheid en zijn sommige broeken meer yogapants.
ja straker en warmerquote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
Dit soort mannenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik kapot geil, vrouwen in strakke joggingsbroek.
Nee, tuurlijk niet.quote:
quote:
blof niet iigquote:
Neehquote:Op zondag 3 juli 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kijkt daar niet naar natuurlijk
hahahquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ook niks, sterrenstof
HAHAHAHAHAHAHAquote:
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik ook niks, sterrenstof
zelden zo gelachenquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met een string in je spleet, zie je veel en toch geen reet!
Amen.
ik jou wel no matter wat je draagtquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef deadprez het volgende:
vind joggingsbroeken niet bepaald aantrekkelijk eigenlijk
Nee.. maar die strakke pants helemaalquote:Op zondag 3 juli 2016 11:34 schreef deadprez het volgende:
vind joggingsbroeken niet bepaald aantrekkelijk eigenlijk
oh bbyquote:Op zondag 3 juli 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou wel no matter wat je draagt
Boyzone vind ik dan weer niks.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou wel no matter wat je draagt
Neh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |