quote:Op zondag 3 juli 2016 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo Opso.Hoiii haags, fijn dat alles beft gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij gaat het priiiima aangezien ik heb kunnen niezen![]()
tof.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoiii haags, fijn dat alles beft gaat.
Met mij gaat het priiiima aangezien ik heb kunnen niezen
was een heerlijke race vandaag manquote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die nu opeens f1 helemaal tof vinden
Heel erg mee eens.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die opeens kijken vanwege Max
Het is echt oersaai
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doetquote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mensen die opeens kijken vanwege Max
Het is echt oersaai
Gokken is niet verstandig. Pas maar op.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doet
en had 25 euro op hamilton en door een crash in de laatste ronde tussen beide mercedessen won ik JAAAAA
jij kijkt dus niet om de sport maar voor sodomitische gedachten en gokkenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is toch geweldig dat zo'n jongen het zo goed doet
en had 25 euro op hamilton en door een crash in de laatste ronde tussen beide mercedessen won ik JAAAAA
nee want hij is niet geefbaar en ik kijk ook de GP's als ik niks heb ingezetquote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij kijkt dus niet om de sport maar voor sodomitische gedachten en gokken
komt goedquote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gokken is niet verstandig. Pas maar op.
dat je besloten hebt dat hij niet geefbaar is laat wel zien dat je die gedachten hadquote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want hij is niet geefbaar en ik kijk ook de GP's als ik niks heb ingezet
[..]
komt goed
nee want jij insinueert dat net dus dan moet ik dat weerleggenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat je besloten hebt dat hij niet geefbaar is laat wel zien dat je die gedachten had
Okéquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee want jij insinueert dat net dus dan moet ik dat weerleggen
aan nietsquote:Op zondag 3 juli 2016 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waar beleef jij plezier aan in het leven
vertel meerquote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Paxcon en mortaxx moeten ophouden met hun paringsdansje want ik droomde erover :s
ik las dat hij jou wil neukenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Paxcon en mortaxx moeten ophouden met hun paringsdansje want ik droomde erover :s
waarom heb jij fantasieen over het teasen van mortaxxquote:Op zondag 3 juli 2016 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had mortaxx zn agenda van hem afgepakt om er "i love paxcon" en zo in te kliederen![]()
en toen werd mortaxx mad en hij lag op een bank. Toen stond hij op om achter mij aan te rennen want hij wilde zijn agenda terug maar ik gaf het niet :s
Ik ga nooit meer fokken voor het slapengaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |