Inderdaad waar was Nederland?quote:
We maken het hem lastigquote:
Nu durf je niet meer antwoorden he, usertje van mijn voetenquote:
Hoevaak heeft België een toernooi gewonnenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu durf je niet meer antwoorden he, usertje van mijn voeten
Maar 1tje minder dan NL hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Hoevaak heeft België een toernooi gewonnen
Bij wijze van spreken. Dit gaat inderdaad wel een aantal stappen te verquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dit is echt gewoon te.
Idd, maar zodra er om pics van zijn zusje wordt gevraagd is hij opvallend eigenwijsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Dit gaat inderdaad wel een aantal stappen te ver
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd, maar zodra er om pics van zijn zusje wordt gevraagd is hij opvallend eigenwijs
Wat een flikker.
Mijn zusje is net pas 14 geworden hoor. Nog geen pics dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd, maar zodra er om pics van zijn zusje wordt gevraagd is hij opvallend eigenwijs
Wat een flikker.
juist wel, doe die pics wij zorgen goed voor haar!quote:Op maandag 4 juli 2016 14:39 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Mijn zusje is net pas 14 geworden hoor. Nog geen pics dus.
Ik ben ook pas net 15quote:Op maandag 4 juli 2016 14:39 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Mijn zusje is net pas 14 geworden hoor. Nog geen pics dus.
Nee hoor. Doe ik haar niet aan. Hoe is het mogelijk dat een onderwerp zo kan keren. Het ging oorspronkelijk over mezelf.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net 15
Pics mogen ook wel in mijn dm anders.
Je zusje is simpelweg interessanter.quote:Op maandag 4 juli 2016 17:21 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Nee hoor. Doe ik haar niet aan. Hoe is het mogelijk dat een onderwerp zo kan keren. Het ging oorspronkelijk over mezelf.
Ok. Ja, ze heeft wel een iets grotere mond dan ik, dat klopt wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zusje is simpelweg interessanter.
En wss ook minder een pussy.
Ik ben 14 en moet om 23:00 uur naar bed.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:19 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ok. Ja, ze heeft wel een iets grotere mond dan ik, dat klopt wel.
Hoe laat moet jij naar bed trouwens?
Ik zie dat juist als een unieke prestatie. Thuisblijven is het nieuwe winnen.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad waar was Nederland?
Oh wachtJe niet kunnen kwalificeren voor een EK met 24 landen. 24 landen op 54 landen
![]()
Hoe fucking zwak kan je niet zijn
Nee hoor. Mijn vader wel wat, maar doet er niet veel meer aan. Mijn vader is overigens niet zo streng hoor. Nu het vakantie is ga ik ook om 23.00 uur naar bed.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:17 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik ben 14 en moet om 23:00 uur naar bed.
Ben jij gereformeerd?
OMG een topic over hoe laat iedereen naar bed gaat. Dit forum is officieel klaar nu, alles is besproken.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:26 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn vader wel wat, maar doet er niet veel meer aan. Mijn vader is overigens niet zo streng hoor. Nu het vakantie is ga ik ook om 23.00 uur naar bed.
Is je moeder wel streng?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:26 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn vader wel wat, maar doet er niet veel meer aan. Mijn vader is overigens niet zo streng hoor. Nu het vakantie is ga ik ook om 23.00 uur naar bed.
Mijn moeder was vroeger heel streng. Per minuut te laat in bed kreeg ik een slag, of trok ze een keer hard aan mijn capuchonquote:
Is ze een MILF?quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ja Sander, mijn moeder is best wel streng. Zelf is ze ook streng opgevoed.
Nicequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |