Ditquote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef deadprez het volgende:
En de regels vind ik dan nog niet het raarste aan de hele situatie, vind het vreemder dat TS zich er zo makkelijk bij neer kan leggen. Wou dat ik zo rustig en braaf was geweest
Maar het is zaterdag en wellicht zelfs vakantie? Het is toch vrij gebruikelijk dat je als 16-jarige dan zelf je bedtijd mag kiezen?quote:Op zondag 3 juli 2016 08:37 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Daar zijn ze heel fel op. Ze vinden dan dat het voetbal niet belangrijk genoeg is om uitzonderingen te maken. Het was wat anders geweest bij het Nederlands elftal. Ik kan er beter maar geen bonje over maken hoewel ik vind dat je als 16-jarige wat meer zelf kan beslissen.
Ik ben ook 16 en mag zelf door de week zelf beslissen hoor... En ja ik heb tot nu toe elke 21:00 wedstrijd afgekeken.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het is zaterdag en wellicht zelfs vakantie? Het is toch vrij gebruikelijk dat je als 16-jarige dan zelf je bedtijd mag kiezen?
Ik hoor het ook van iedereen zo. Iedere ouder is weer anders, dat blijkt. De doordeweeks wedstrijden van 21.00 uur keek ik niet want dat was voor een half uurtje niet de moeite.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook 16 en mag zelf door de week zelf beslissen hoor... En ja ik heb tot nu toe elke 21:00 wedstrijd afgekeken.
Ja volgens mij was dat ook precies de leeftijd vanaf wanneer ik plotseling altijd zelf mocht beslissen hoe laat ik ging slapen.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook 16 en mag zelf door de week zelf beslissen hoor... En ja ik heb tot nu toe elke 21:00 wedstrijd afgekeken.
Daarom moet ik met huisarrest mijn pyjama aanhebben. Dan kan ik nooit ongemerkt weg.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:22 schreef Argo het volgende:
Huisarrest een keer gaven me ouders dat twintig minuten later was ik alweer de hort op.
Zoals een echte baas betaamdquote:Op zondag 3 juli 2016 13:22 schreef Argo het volgende:
Huisarrest een keer gaven me ouders dat twintig minuten later was ik alweer de hort op.
Wie heeft het over ongemerkt weg? Ik ben gegaan terwijl mijn ouders keken met hun goedstemming. De huisarrest was genulificieerd, maar als jij niet tegen je ouders ingaat ga je eindigen als een nul.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Daarom moet ik met huisarrest mijn pyjama aanhebben. Dan kan ik nooit ongemerkt weg.
zeg me alsjeblieft dat je gwn loopt te trollenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Daarom moet ik met huisarrest mijn pyjama aanhebben. Dan kan ik nooit ongemerkt weg.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Ziewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:40 schreef Ziewel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter loopt ie gewoon voor de ogen van z'n ouders de voordeur uit, zodat ze zien dat hij een beetje te oud is voor al die achterlijke onzin als huisarrest en shit.
zoek hulp man idiootquote:Op zondag 3 juli 2016 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neen een trui met capuchon(bij voorkeur met rits). Sta op een verhoog en hang ergens aan met je capuchon. dreig met van het verhoogje te springen als je geen verlengingen mag kijken
Indien ze nog weigeren spring je gewoon van het verhoog. Je wordt wel even opgehangen maar dan rits je snel je trui open en sta je meteen terug op de grond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |