wat denk je dat er gebeurt als je zegt: hey vanavond is een feestje van mijn vrienden daar ga ik heen, het kan laat worden doeiquote:Op zondag 3 juli 2016 09:51 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Zou wel benieuwd zijn wat er dan gebeurde trouwens.
Ik denk dat hij het leuker thuis heeft als hij zich wat aan de regeltjes houdt. Daarnaast als je het goed doet, merken ze nooit wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter loopt ie gewoon voor de ogen van z'n ouders de voordeur uit, zodat ze zien dat hij een beetje te oud is voor al die achterlijke onzin als huisarrest en shit.
Dat ik dat dan van tevoren even moet overleggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat denk je dat er gebeurt als je zegt: hey vanavond is een feestje van mijn vrienden daar ga ik heen, het kan laat worden doei
?
Als ze erachter komen dat hij het stiekem doet heeft ie wss een nog veel groter probleem. Beter gewoon eerlijk zijn en dan hebben ze er maar gewoon mee te dealen.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het leuker thuis heeft als hij zich wat aan de regeltjes houdt. Daarnaast als je het goed doet, merken ze nooit wat.
Zeker. Ik weet in ieder geval waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het leuker thuis heeft als hij zich wat aan de regeltjes houdt. Daarnaast als je het goed doet, merken ze nooit wat.
O ja. Komen ze erachter dat ik iets stiekem heb gedaan dan wil ik het niet weten.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat hij het stiekem doet heeft ie wss een nog veel groter probleem. Beter gewoon eerlijk zijn en dan hebben ze er maar gewoon mee te dealen.
en wat als je gewoon gaat?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Dat ik dat dan van tevoren even moet overleggen.
of ze zijn op dezelfde manier opgegroeid als tsquote:Op zondag 3 juli 2016 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar de daadwerkelijke klacht is hier eigenlijk gewoon dat je ouders vergeten zijn dat ze ook ooit jong zijn geweest.
ja dan herinner je je toch hoe Kut dat wasquote:Op zondag 3 juli 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ze zijn op dezelfde manier opgegroeid als ts
Feit is dat mijn moeder inderdaad ook streng is opgevoed.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ze zijn op dezelfde manier opgegroeid als ts
dat zou je wel denken jaquote:Op zondag 3 juli 2016 10:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dan herinner je je toch hoe Kut dat was
Dan kan je alsnog de confrontatie aan gaan, maatje van mij ging zodoende elk weekend op stap, nooit gepakt. Of bij vrienden slapen en dergelijke. Maar beste deadprez het zou ook zomaar kunnen dat wij gewoon een stelletje tuigpubers waren en dit normaler is, uiteraardquote:Op zondag 3 juli 2016 09:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze erachter komen dat hij het stiekem doet heeft ie wss een nog veel groter probleem. Beter gewoon eerlijk zijn en dan hebben ze er maar gewoon mee te dealen.
Weet ik niet. Zover ben ik nooit gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat als jij je daar niet aan houdt?
Je mist mijn punt hier wel enigzinsquote:Op zondag 3 juli 2016 09:56 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Zeker. Ik weet in ieder geval waar ik aan toe ben.
dat is een mogelijkheid :$quote:Op zondag 3 juli 2016 10:01 schreef Wotte het volgende:
Maar beste deadprez het zou ook zomaar kunnen dat wij gewoon een stelletje tuigpubers waren en dit normaler is, uiteraard
je ouders ookquote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef deadprez het volgende:
En de regels vind ik dan nog niet het raarste aan de hele situatie, vind het vreemder dat TS zich er zo makkelijk bij neer kan leggen. Wou dat ik zo rustig en braaf was geweest
Ongetwijfeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |