valt tegen, komt steeds zo'n joch aan de deur staan janken dat ie niet naar bed wilquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Toch hou ik haar liever even bij me. Red jij het een deurtje verder met dr moeder?
Die hoorde wij net ook snikken in zijn bedje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt tegen, komt steeds zo'n joch aan de deur staan janken dat ie niet naar bed wil
Snikken valt wel mee toch? Leuk is anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die hoorde wij net ook snikken in zijn bedje.
nee het viel niet mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:22 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Snikken valt wel mee toch? Leuk is anders.
quote:Op zondag 3 juli 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
Dan zijn je ouders echt kut als ze hier geen uitzondering voor maken.
Daar zijn ze heel fel op. Ze vinden dan dat het voetbal niet belangrijk genoeg is om uitzonderingen te maken. Het was wat anders geweest bij het Nederlands elftal. Ik kan er beter maar geen bonje over maken hoewel ik vind dat je als 16-jarige wat meer zelf kan beslissen.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:22 schreef Kaas- het volgende:
Dan zijn je ouders echt kut als ze hier geen uitzondering voor maken.
Heb je geen pc of tv ofzo op je kamerquote:Op zondag 3 juli 2016 08:37 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Daar zijn ze heel fel op. Ze vinden dan dat het voetbal niet belangrijk genoeg is om uitzonderingen te maken. Het was wat anders geweest bij het Nederlands elftal. Ik kan er beter maar geen bonje over maken hoewel ik vind dat je als 16-jarige wat meer zelf kan beslissen.
Mooi kut voor je danquote:
Idd gewoon bij vrienden gaan kijken en wegblijven.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:43 schreef deadprez het volgende:
Snap echt niet dat je niet keihard tegen je ouders ingaat
je bent 16 man gedraag je eens als een puber
Ja of gewoon eens een flink grote bek trekken en goed ruzie schoppen, misschien dat er dan daarna normaal over gepraat kan worden want dit is wel echt een beetje absurd voor iemand van 16quote:Op zondag 3 juli 2016 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd gewoon bij vrienden gaan kijken en wegblijven.
jij bent het type user dat elk topic in KLB verkracht door overal zogenaamd grappig kutreacties neer te plempen, rok sterft uit door dit soort getyf. Echt doe normaal joh randdebielquote:
hjb hzawquote:Op zondag 3 juli 2016 09:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent het type user dat elk topic in KLB verkracht door overal zogenaamd grappig kutreacties neer te plempen, rok sterft uit door dit soort getyf. Echt doe normaal joh randdebiel
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent het type user dat elk topic in KLB verkracht door overal zogenaamd grappig kutreacties neer te plempen, rok sterft uit door dit soort getyf. Echt doe normaal joh randdebiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |