SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Haha nee dat was heeeel even leuk. Italia!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]Ben je FP Max afbranden niet vergeten
[..]
[..]
Is al opquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lik jij je pizza nou maar van het plafond
quote:
Gaan ze redden. Komt goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Als die Italianen maar door hebben dat ik me vol zit te vreten om hun te steunen!
Commentator is wel weer overdreven positief als dui in aanval is of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks. Ben gerust gesteld, niet voor niks misselijk straks
Weet ik niet, kijk BBCquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Commentator is wel weer overdreven positief als dui in aanval is of zie ik dat verkeerd?
Wie is de commentator?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Commentator is wel weer overdreven positief als dui in aanval is of zie ik dat verkeerd?
Typisch Italiaans. Je wordt in slaap gesust en ondertussen gaan ze er met je vrouw vandoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Schiet niet op met die italianen, duitsland oogt fitter en aanvallender
Bedankt Arnoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Schiet niet op met die italianen, duitsland oogt fitter en aanvallender
Juist!!! Dat is het hele spel. Hoe ondenkbaar ook voor ons.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch Italiaans. Je wordt in slaap gesust en ondertussen gaan ze er met je vrouw vandoor.
Bahquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:24 schreef Divje het volgende:
Schweini heeft met z'n hand bij Löw in de broek gezeten. Vieze man.
Dat is 't zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Maar ik vind het wel een briljante bijnaam.
Ik ook. Hebben de Italianen ook graag heb ik me laten vertellen. Die hebben wel meer graag heb ik me ook laten vertellen.quote:
Haha. Jij ziet jezelf al zitten daar, na afloop, feestende italianen, dansend rondom Lav die middenin de kleedkamer zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hebben de Italianen ook graag heb ik me laten vertellen. Die hebben wel meer graag heb ik me ook laten vertellen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Jij ziet jezelf al zitten daar, na afloop, feestende italianen, dansend rondom Lav die middenin de kleedkamer zit.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha. Jij ziet jezelf al zitten daar, na afloop, feestende italianen, dansend rondom Lav die middenin de kleedkamer zit.
Wacht, wat ?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft zijn voordeel, jij kan nu heel makkelijk een duitse versieren, die zitten er genoeg bij jouquote:
Wales gaat Portugal verslaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Scrummie het volgende:
Alle toffe ploegen zijn er nu uit, op IJsland na, maar dat zal morgen wel einde verhaal zijn.
Das waar. Duinwippenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ieder nadeel heeft zijn voordeel, jij kan nu heel makkelijk een duitse versieren, die zitten er genoeg bij jou
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Scrummie het volgende:
Alle toffe ploegen zijn er nu uit, op IJsland na, maar dat zal morgen wel einde verhaal zijn.
En dan blijkt het een man te zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oi oi oi oi oi!
Daar wil ik wel naast wakker worden! Hell, ik duik nu direct terug in bed.
quote:
Ma-gi-straalquote:
Zit in de film Amelie.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ma-gi-straal![]()
Waar ken ik dit toch van. Dit hoor ik veel vaker.
Het is van die muziek die op tv veel wordt gebruikt als achtergrond voor emotionele momenten. Daar wordt deze artiest ook veel voor gebruikt:quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm, klopt, maar dat is het niet waar ik het vaker hoor.
Ja was nog mooier geweest als ze elkaar gewoon weer bikkelhard van de baan hadden geramdquote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Schitterende race en nog bijna eerste ook.
Je zag het bijna aankomenquote:Op zondag 3 juli 2016 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was nog mooier geweest als ze elkaar gewoon weer bikkelhard van de baan hadden geramd
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
Goed he van Max![]()
En Sagan ook weer geweldig![]()
Goedenavond lui en knap
Nee geen fotos. Nu ik veel in renesse zit heb ik ze over moeten doen. Heb er geen tijd voor. Gaat wel goed met ze.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
B heb je nog mooie foto's van de vogels? Hoe gaat het met ze?
Ohhh wat jammer zeg. Wat zal je ze gemist hebben in het beginquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee geen fotos. Nu ik veel in renesse zit heb ik ze over moeten doen. Heb er geen tijd voor. Gaat wel goed met ze.
En met poesebeest?
Katers sowieso liever dan poezen...mijn ervaring.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat jammer zeg. Wat zal je ze gemist hebben in het begin![]()
Ja, Poezepoes heeft mijn hart veroverd. Liefste katertje van de hele wereld
tip voor je bij de action verkopen ze kung zhu hamsters.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh wat jammer zeg. Wat zal je ze gemist hebben in het begin![]()
Ja, Poezepoes heeft mijn hart veroverd. Liefste katertje van de hele wereld
Ik heb een bevertje gekocht en daar kattenkruid in gedaan. Koop je er los bij. Nou, de kat werd helemaal high, hij keek scheel van genotquote:Op zondag 3 juli 2016 21:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
tip voor je bij de action verkopen ze kung zhu hamsters.
leuk speelgoedje, en erg leuk voor katten![]()
kost 1,30
Je kat aan de drug en jij nuchter.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een bevertje gekocht en daar kattenkruid in gedaan. Koop je er los bij. Nou, de kat werd helemaal high, hij keek scheel van genot
Dan had ik nu een delirium gehadquote:Op zondag 3 juli 2016 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kat aan de drug en jij nuchter.
Tenzij je dat glas uit cul op had
Ja, dat las ikquote:Op zondag 3 juli 2016 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Je werd wel gelijk gezien als 'alcoholist' 😉
Je reactie was mooi over betuteling of zoiets.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat las ikMet mijn gemiddeld 1 glaasje per dag
![]()
Ja, ik vroeg of we ook meteen maar celibatair moesten worden of zoiets. Allemachtig zeg, dat putiteinse. Mensen weten heus wel zelf wanneer ze teveel drinken hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je reactie was mooi over betuteling of zoiets.
Is het ook. Als je met mate deze dingen nuttigt is er helemaal niks aan de hand.Die betutteling vind ik zo waardeloos.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
Haha ja celibaat idd. Ach ja.
Het is ook zo overdreven. 2 glazen en je bent alcoholist.
2 sigaretten en je bent een roker.
De lading is zo anders
Dat jaquote:Op zondag 3 juli 2016 18:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was nog mooier geweest als ze elkaar gewoon weer bikkelhard van de baan hadden geramd
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een bevertje gekocht en daar kattenkruid in gedaan. Koop je er los bij. Nou, de kat werd helemaal high, hij keek scheel van genot
Was een hij toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi. Ik mis nouri...je kende haar goed toch?
Baasquote:Op maandag 4 juli 2016 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb kaiserbroodje met hamburger op
Zaad on the buns? Dude..quote:Op maandag 4 juli 2016 19:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Fuck de hamburger buns. Kaiser met maanzaad
waar haal je het broodje?quote:Op maandag 4 juli 2016 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Puur genotquote:Op maandag 4 juli 2016 19:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bedankt voor deze film tip, wat een castquote:Op maandag 4 juli 2016 19:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Zaad on the buns? Dude..
Triple 9 aan 't kijken. Norman ReedusAaron Paul
Woody Harrelson
en nog zo'n figuur waarvan ik de naam vergeten ben
"Be careful what you insta-google-tweet-face" - Woody
Sure do
Ja echt. Burgers niet zelf gemaakt. Voor rest simpel. Ui ringen gebakken. Plak kaas belegen. Mayo ketchup...oh ja peper op burger. Was heerlijk.quote:
Ik doe soms rauwe ui, cheddar en idd wat ketchup, mayo, beetje zout en peper.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja echt. Burgers niet zelf gemaakt. Voor rest simpel. Ui ringen gebakken. Plak kaas belegen. Mayo ketchup...oh ja peper op burger. Was heerlijk.
Cheddar...was mij allang bekend maar die plakjes zijn geen cheddar. Smeltkaas. Dat wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe soms rauwe ui, cheddar en idd wat ketchup, mayo, beetje zout en peper.
Heb ooit eens Servische burgers recept gekregen van iemand die daar vandaan kwam, lekkerste burgers ooit. Maar dat recept heb ik niet meer
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:10 schreef ChrisCarter het volgende:
De truc met een goede burger is het burgervlees, half om half, goed kapot te slaan eerst. Tenderizen helpt echt.
Bij voorkeur in een hete pan meteen rondom dichtschroeien en dan op matiger vuur laten garen. Yummmm
Das de hele essentie van bnw. Wat is in het belang van de burger en hoe worden ze genaaid/bespeelt.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat hier ook maar altijd over burgers he
quote:Op maandag 4 juli 2016 20:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das de hele essentie van bnw. Wat is in het belang van de burger en hoe worden ze genaaid/bespeelt.
Pljeskavicaquote:Op maandag 4 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe soms rauwe ui, cheddar en idd wat ketchup, mayo, beetje zout en peper.
Heb ooit eens Servische burgers recept gekregen van iemand die daar vandaan kwam, lekkerste burgers ooit. Maar dat recept heb ik niet meer
Wel goede bijdragequote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Pljeskavica![]()
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk te maken en ze zijn idd heerlijk![]()
Tot zover mijn bijdrage in de SC
Ik ben een moeilijke eter en hou niet zo van alle burgersquote:Op maandag 4 juli 2016 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
Maar goed we missen jouw mening over de burger
Wat leuk! Kijk uit naar je verslagenquote:Op maandag 4 juli 2016 19:32 schreef Blaadjes het volgende:
Kheb me eigen aangemeld om tijdens os wat verslagen te schrijven over welke sport dan ook. Ben benieuwd
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op maandag 4 juli 2016 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Pljeskavica![]()
[ afbeelding ]
Vrij makkelijk te maken en ze zijn idd heerlijk![]()
Tot zover mijn bijdrage in de SC
Ja lijkt mij ook leuk. Even afwachten nog hequote:Op maandag 4 juli 2016 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leuk! Kijk uit naar je verslagen
Daarom willen we weten welke burger ok is en welke burgers je buitensluit.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een moeilijke eter en hou niet zo van alle burgers![]()
Oja, dat wist ik ook wel, maar er staat cheddar opquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Cheddar...was mij allang bekend maar die plakjes zijn geen cheddar. Smeltkaas. Dat wel.
Waar denk je dat die B voor staat in BNW.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat hier ook maar altijd over burgers he
Ja en die zijn perfect voor burgers. Baal dan af en toe van de naam.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat wist ik ook wel, maar er staat cheddar op.
Hehe, ben je een kaasliefhebber dat de naam je zo stoort?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en die zijn perfect voor burgers. Baal dan af en toe van de naam.
Ja. Ik haal kaas ook altijd bij kaasboertjed. Waar je kan proeven enzo. Kaasquote:Op maandag 4 juli 2016 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, ben je een kaasliefhebber dat de naam je zo stoort?
Het smaakt nog beter dan het er uit zietquote:
Is dit versier truuk?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het smaakt nog beter dan het er uit ziet![]()
Probeer het een keer uit en laat me weten wat je ervan vind
Johquote:Op maandag 4 juli 2016 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja. Ik haal kaas ook altijd bij kaasboertjed. Waar je kan proeven enzo. Kaas
Dat zal ik zeker doen. Lijkt me echt heerlijk. Heb ooit in Macedonië zoiets gegeten bij een stalletje in Ochrid.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het smaakt nog beter dan het er uit ziet![]()
Probeer het een keer uit en laat me weten wat je ervan vind
Kaas winkel onder je...beter blijf ik daar weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh. Ik heb niet zoveel met kaas. Als ik gewoon een stukje eet wil ik gewoon dat ie zacht is. Zowel van smaak als qua euh hardheid. Ofzo. Over pasta's doe ik ouwe kaas of parmezaanse (?) kaas.
Je moet hier wonen trouwens, dr zit hier onder mij ergens een kaaswinkel, en nog 2 van die speciaalzaken iets verderop.
Nah ben gewoon benieuwd wat mensen uit het westen vinden van onze cultuurquote:
Je hebt verschillende vullingen die gebruikt worden om de pljekavica te maken . En de een is nog lekkerder dan de anderquote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen. Lijkt me echt heerlijk. Heb ooit in Macedonië zoiets gegeten bij een stalletje in Ochrid.
Wat is het?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Ali_boo het volgende:
Deze vulling met kaas moet je een keer proberen
Om je vingers erbij af te likken![]()
[ afbeelding ]
Een Burger(Pljekasica) met kaas en hamquote:
Ik zie alleen plaatje. Autist als ik ben...recept?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een Burger(Pljekasica) met kaas en ham
Hier eentje slechts met kaas :
[ afbeelding ]
Indien je van pittig houd dan kon ja daar ook aan je trekken
dat stinkt, johquote:Op maandag 4 juli 2016 21:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kaas winkel onder je...beter blijf ik daar weg.
Gek is dat he, dat iets wat zo stinkt zo lekker kan smakenquote:
There you go : https://www.plus.nl/recept/pljeskavica-met-ajvar-r-6971quote:Op maandag 4 juli 2016 21:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik zie alleen plaatje. Autist als ik ben...recept?
Als de pieten? Oh oh L tochquote:Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek is dat he, dat iets wat zo stinkt zo lekker kan smakenHeel oude brokkelkaas meurt als de pieten maar smaakt zo heerlijk
Top.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
There you go : https://www.plus.nl/recept/pljeskavica-met-ajvar-r-6971
Indien je het echt gaat maken laat me weten wat je ervan vind
*bookmarked*quote:Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
There you go : https://www.plus.nl/recept/pljeskavica-met-ajvar-r-6971
Indien je het echt gaat maken laat me weten wat je ervan vind
Ik wilde eigenlijk de pest schrijven maar dat vond ik niet netjes. Nu besef ik dat ik QuinsyhalveGario beledigd hebquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de pest schrijven maar dat vond ik niet netjes. Nu besef ik dat ik QuinsyhalveGario beledigd heb
Ja muts. Morgen heel nederland weer op zwart.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de pest schrijven maar dat vond ik niet netjes. Nu besef ik dat ik QuinsyhalveGario beledigd heb
Mooi tochquote:Op maandag 4 juli 2016 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja muts. Morgen heel nederland weer op zwart.
Geniet ervan!quote:Op maandag 4 juli 2016 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
Ik doe eens gek en ga blowen. Op strand. Fotos komen
mooi hoor mazzelpik!quote:Op maandag 4 juli 2016 22:27 schreef Blaadjes het volgende:
Wel lekker in duinen met rokertje. Jullie hebben heerlijke zonsondergang foto tegoed. Wat een...tja weet ik veel zal mijn mazzel wel zijn. Wat een genot.
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel gezellig is om met Sylvana Simons te blowen in een duinpan.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Goh B ligt lekker te blowen in een duinpan
Uhm...blowen hequote:Op maandag 4 juli 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel gezellig is om met Sylvana Simons te blowen in een duinpan.
Geen pijp! Ik ben zojuist even naar de duinen geweest en heb een foto gemaakt:quote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhm...blowen heDat ze een zware pijp rookt?
Zo! Die B heeft het ff voor mekaar zegquote:Op maandag 4 juli 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen pijp! Ik ben zojuist even naar de duinen geweest en heb een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
doe mij maar !quote:Op maandag 4 juli 2016 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel gezellig is om met Sylvana Simons te blowen in een duinpan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
doe mij maar !![]()
Morena Baccarin
[ afbeelding ]Niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
doe mij maar !![]()
Morena Baccarin
[ afbeelding ]JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Mmm...begint op te vallenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Scrummie het volgende:
En Div is ook alweer vertrokken. Als Opsonatie er niet is, haakt hij ook weer af.
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm...begint op te vallen
En truste schatjes en wat hebben we toch een geweldige sc![]()
Ik was ff verzeild in tv maarquote:Op maandag 4 juli 2016 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen pijp! Ik ben zojuist even naar de duinen geweest en heb een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
A man falls asleep when he's tired.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Scrummie het volgende:
En Div is ook alweer vertrokken. Als Opsonatie er niet is, haakt hij ook weer af.
soms regent het op vakantie , je weet zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:05 schreef Divje het volgende:
Je gaat toch niet op vakantie om even gezellig een seizoen van Homeland te kijken
Mensen
Wat is er mis met een potje mens erger je nieten, klaverjassen of gewoon gezellig de laatste roddels over tante Tina's nieuwe bikinilijn te besprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
soms regent het op vakantie , je weet zelf
Joh in welke tijd leef jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een potje mens erger je nieten, klaverjassen of gewoon gezellig de laatste roddels over tante Tina's nieuwe bikinilijn te bespreken
Goedemorgen deze morgen Scrummiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:34 schreef Scrummie het volgende:
Zelfs ik weet wat een bikini lijn is.
Maar goeiemorgen allen.
Bij ons was vorig jaar midden in seizoen ook een algehele tv storing op park.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een potje mens erger je nieten, klaverjassen of gewoon gezellig de laatste roddels over tante Tina's nieuwe bikinilijn te bespreken
Net wat Div zei; ga lekker klaverjassen, hartstikke gezellig.Of een boek lezen. Men zou ook gewoon eens echt met elkaar kunnen praten ipv naar pratende poppen op tv te kijken.quote:
Ja precies. Nou staar ik nog liever naar een muur dan dat ik doelloos TV zit te kijken, dus ik ben niet normaal wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net wat Div zei; ga lekker klaverjassen, hartstikke gezellig.Of een boek lezen. Men zou ook gewoon eens echt met elkaar kunnen praten ipv naar pratende poppen op tv te kijken.
Dat komt zovaak voor om de meest lullige dingen.quote:
Genotquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat komt zovaak voor om de meest lullige dingen.
Vb wat ik wel mooi vond. Op gegeven moment gaat telefoon bij receptie en ik was daar ook net. Kon dat mens door telefoon horen schelden. Gvd zus en zo bla bla.
Hoe dan ook chloor in zwembad was volgens haar veel te hoog. Haar man en 2 zoons hadden enorm last van hun ogen en ze zou wel ff naar receptie komen.
Meisje achter de bali helemaal van slag. Ik zeg komt goed ik blijf hier in de buurt.
Goed ik kan horen dat ze er was en ging weer te keer. Dus ik zeg doe eens even normaal. Vanaf nu sta ik je te woord maar als je niet rustig doet ga je naar buiten.
Zij iets rustiger. Ja chloor is te hoog. Ik zeg dat is niet waar ik heb uur geleden nog meting gedaan.
Zij: ik eis dat je een meting doet waar ik bij ben.
Ik: dat ga ik niet doen. Ik heb je net verteld dat het ok is en jullie zijn de enige met klacht.
Zij: zeg je nou dat ik zeg dat je staat te liegen. Ze liggen al 6 dagen in zwembad en nu hebben ze ineens last. Ik eis een meting!
Ik:die meting krijg je niet en ipv daar zo over te drammen zou je je beter druk kunnen maken over de ogen van je familie en de dokter bellen.
Zij: Die bellen jullie dan.
Ik: ok hier alsjeblieft.
Gezeur tegen dokter maar ik kon hem verstaan. Hij zei iets van ja dat kan als je zoveel dagen in zwembad ligt. Niks aan de hand. Goed spoelen en paar dagen niet zwemmen.
Zij wist niet dat ik dat gehoort had en ze hing op en zegt. Zie je wel we moeten gelijk naar HAP. Ik kom hier nog op terug. Kom jan.
![]()
![]()
![]()
Leuk vakantie
Haha mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genot. Ene kant kan ik me er erg aan irriteren, die boze mensen die overal maar boos om zijn, andere kant kan ik er heerlijk om lachen. Thegyuver kan hier over mee praten: bij KPN genoeg boze mensen aan de lijn gehad! Maar het werkt averechts. Ik doe meer mijn best met iemand die rustig en geduldig is.
Ooit Lindgren aan de lijn gehad, direct helemaal uit de pan die gozer, was net verhuist naar Amsterdam (transfer naar Ajax gemaakt toen), en had geen internet. Nou, na een half uur bellen met mij nog steeds niet. Was die gozer op 't laatst zo zat dat ik hem een monteur die niet nodig was aangesmeerd heb, en de eerst beschikbare datum van 3 weken erop ofzo gedaan. De tyfus lul
Oh was jij dat. Je wordt bedankt, heb weken met een chagerijnige klootzak gezeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Genot. Ene kant kan ik me er erg aan irriteren, die boze mensen die overal maar boos om zijn, andere kant kan ik er heerlijk om lachen. Thegyuver kan hier over mee praten: bij KPN genoeg boze mensen aan de lijn gehad! Maar het werkt averechts. Ik doe meer mijn best met iemand die rustig en geduldig is.
Ooit Lindgren aan de lijn gehad, direct helemaal uit de pan die gozer, was net verhuist naar Amsterdam (transfer naar Ajax gemaakt toen), en had geen internet. Nou, na een half uur bellen met mij nog steeds niet. Was die gozer op 't laatst zo zat dat ik hem een monteur die niet nodig was aangesmeerd heb, en de eerst beschikbare datum van 3 weken erop ofzo gedaan. De tyfus lul
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh was jij dat. Je wordt bedankt, heb weken met een chagerijnige klootzak gezeten.
Met niet vriendelijke groeten,
Mevr. Lindgren.
Zo is het. Haha.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Geen dank. Zou het morgen zo weer overnieuw doen
Ja. Kutweer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het. Haha.
Bij jullie ook bewolkt wind en af en toe spat regen?
Nou ja dan blijven we lekker binnen. Beetje troep op tinydeals bestellen.quote:
Mooie dingen schrijvenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja dan blijven we lekker binnen. Beetje troep op tinydeals bestellen.
is dat met paypal?, ik zie vaker dat het op ebay goedkoper is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dit is met postduif. Artikelen zijn nieuw. Is geen doorverkoop site.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat met paypal?, ik zie vaker dat het op ebay goedkoper is.
IK KAN NIET WACHTEN B!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
Vroeger werd je nog wel eens aangemoedigd door je vrienden van sc. Ver te zoeken nu. Desontdanks hoop ik dat jullie blij zijn met de plaatjes van zometeen.
heb btw net deze besteldquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tof. Laat ff weten wat het is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb btw net deze besteld
http://www.gearbest.com/earphones/pp_231055.html
Die begraaf ik meteen maar toch ff kijken voot toffe foto.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IK KAN NIET WACHTEN B!
Is Sylvana er ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |