Met bloemkool is die ook lekkerquote:
Gekookte aardappels is net zo matig als pasta en rijst.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is misschien nog weg te krijgen
maar niet met gekookte aardappels
Dat is ook de enige manier om witlof weg te krijgen ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met bloemkool is die ook lekker
Witlof is lekkerst uit de oven met ham en kaassoww
Welke act?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is ook genot ja.
Met satésaus dan
[..]
Stop met deze act.
[..]
Een ovenschotel met zuurkool erin en gehakt enzo. En het liefst ook nog wat pittig.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een ovenschotel met zuurkool erin en gehakt enzo. En het liefst ook nog wat pittig.
oh dat klinkt misschien nog wel redelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de oven met aardappels en gehakt vaak
Ik eet ze eigenlijk ook nooit meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels is net zo matig als pasta en rijst.
Heb je echt NIKS aan.
Welke act nogmaals?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je nuchtere Hollander die van piepers houdt act
Ja van die stronkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om witlof weg te krijgen ja.
Mijn moeder kookt het wel eens, maar dat is echt walgelijk. Of rauwe witlof salade
Met eiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om witlof weg te krijgen ja.
Mijn moeder kookt het wel eens, maar dat is echt walgelijk. Of rauwe witlof salade
als ik op mezelf woon maak ik die drie dingen sowieso nooit meerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet ze eigenlijk ook nooit meer.
Alleen toen ik voor mn zusje iets moest koken.
GEKOOKTE aardappel
Tis ook allemaal niet zo nodig hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ik op mezelf woon maak ik die drie dingen sowieso nooit meer
dan maar overleven op gebakken aardappelen, salades en vis en vlees
ik vind quiches echt heel viesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind ovenschotels echt walgelijkv aak.
Maar eet je echt 7 dagen pw aardappels savonds? Of soms ook pasta/rijst/noodles?quote:
kaas en ham godquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja van die stronkenWitlof moet helemeal smeuig, fijngemalen en zacht zijn
omringd door kaas
Zonde van dat ei man.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Met eigegarandeerde comfort-zone van 10 meter.
5 x per weekquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar eet je echt 7 dagen pw aardappels savonds? Of soms ook pasta/rijst/noodles?
zie er echt de meerwaarde niet van in, behalve wat extra vulling.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis ook allemaal niet zo nodig hoor.
Ik eet ze vrijwel nooit.
met dat ei erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |