Ja misschien wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee oke.
Maar mensen die vrijwel alles van vis lusten zullen sushi denk ik nooit vies vinden
Lekker mishandeld vroeger dan ook gvd zegquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen kabeljauw vind ik maar zo zo
maar dat komt omdat ik dat vroeger altijd moest eten met rijst en aardappelen geprakt met mosterd. En dan alleen peper op die kabeljauw man man man
Gegrillde zalm is echt genotquote:
Dan ga je voor de sashimi.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja
Al moet je natuurlijk rijst ook lekker vinden
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen kabeljauw vind ik maar zo zo
maar dat komt omdat ik dat vroeger altijd moest eten met rijst en aardappelen geprakt met mosterd. En dan alleen peper op die kabeljauw man man man
vis heeft wel sterkere smaak dus dat overheerstquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel ja
Al moet je natuurlijk rijst ook lekker vinden
Broodje met zuurkool en worstquote:
Vis is sowieso de kwaliteit erg belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gegrillde zalm is echt genot
Moet wel vers zijn, had van de week diepvrieszalm dat was droog joh niet te geloven.
mijn vader zijn lievelingsmaaltijdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wtf is dat nou weer
Geprakt ook echtGadverdamme
klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn vader zijn lievelingsmaaltijd![]()
En dan boterjus eroverheen man man man
wat is zuurkoolschotelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewone zuurkool is matig
maar als zuurkoolschotel is het best lekker
Dit heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broodje met zuurkool en worstLekker man
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vis is sowieso de kwaliteit erg belangrijk.
Veel meer dan bij vlees.
dat is misschien nog weg te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broodje met zuurkool en worstLekker man
In de oven met aardappels en gehakt vaakquote:
dat is ook genot ja.quote:
Stop met deze act.quote:
Een ovenschotel met zuurkool erin en gehakt enzo. En het liefst ook nog wat pittig.quote:
krokant laagjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de oven met aardappels en gehakt vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |