Kabsa bedoelt hij denk ikquote:
Dat is zo anders dan Chinees eten hier, datis gewoon ranzigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben in Maleisie ook wel een beetje verliefd geworden op echt Chinees eten.
Ja, niet te eten hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo anders dan Chinees eten hier, datis gewoon ranzig
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo anders dan Chinees eten hier, datis gewoon ranzig
Als ik verplicht chiees moet eten dan hou ik het ook maa bij rijst met sate.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
AfhaalchineeskutNederlanders die buitenlands willen eten maar dan wel op hun manier
Lol hoezo verplicht etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik verplicht chiees moet eten dan hou ik het ook maa bij rijst met sate.
Babi panghang aids
Ik eet het niet meer mee, krijg er serieus darmproblemen van.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik verplicht chiees moet eten dan hou ik het ook maa bij rijst met sate.
Babi panghang aids
Op verjaardag bv waar je savonds eet en er word chinees gehaald.quote:
gewoon jezelf vullen met andere hapjes, en dan niks van de chinees nemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op verjaardag bv waar je savonds eet en er word chinees gehaald.
Inderdaad. Gewoon kaviaar laten bezorgen tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon jezelf vullen met andere hapjes, en dan niks van de chinees nemen.
Sowieso mensen die chinees halen op een verjaardag
Oh matig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op verjaardag bv waar je savonds eet en er word chinees gehaald.
ja want dat zijn de enige twee optiesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon kaviaar laten bezorgen toch
Ik zou kiezenvoor een derde optie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja want dat zijn de enige twee opties
Gelijk zo serieusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja want dat zijn de enige twee opties
Ja of je gaat gewoon Afrikaans etenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou kiezenvoor een derde optie.
Macaroni met smac.
wauw grappigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon Afrikaans eten
Iedereen met een leeg bordje op schoot, scheelt weer afwas.
Zou dan eerder iets bestellen bij de Turk ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bestel meestal gewoon pizzas ofzo in zulke gelegenheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |