wel makkelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben niet echt makkelijk in gebruik
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-tenniscoach-begint Zou hij het wel of niet gedaan hebben? Denk het wel eigenlijk.
Lees ook net dit in het topic:quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lag
quote:De officier van justitie vindt dat er genoeg redenen zijn om De J. lopende het onderzoek vast te houden. Zo zijn in het huis van De J. drie keukenmessen van Everink gevonden, is in de auto van De J. een bloedspoor van Everink aangetroffen, had De J. een schuld van ruim 43 duizend euro bij Everink en zou tennisprof Haase hebben verklaard dat hierover wel degelijk ruzie was. Op de dag van de moord zou De J. dit volgens Haase terugbetalen. Bovendien had De J. tot zijn aanhouding met niemand over over kidnappers gesproken.
Ik vind het toch altijd handig zo'n topicquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat zijn toch wel bewijzen hoor
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sws. Alleen al dat het peperdure horloge van die conehead bij hem thuis lag
Ja, echt hequote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd handig zo'n topicScheelt veel linkjes zoeken, bijna alles staat daar wel. Net als met aanslagen enz.
beetje pokeren met z'n celgenoten, beetje opscheppen over z'n moorden, peukjes roken prima tochquote:
quote:In de gevangenis heeft Mark de J. tegen zijn bezoekende ouders gefluisterd dat het horloge bij hem thuis lag en dat ze het moesten wegmaken. 'Dat gesprek is opgenomen', aldus de officier.
Ondertussen heeft hij ook een kind.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje pokeren met z'n celgenoten, beetje opscheppen over z'n moorden, peukjes roken prima toch
wat is dat voor retard danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |