Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.quote:
Grachtenpandjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een goeie auto, wel graag een appartement in de binnenstad.
Nou ja, het ligt er beetje aan hoe je er mee omgaat denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.
dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je werk je passie is.
Als je een saaie kantoorbaan hebt waar je alleen maar uitkijkt naar het weekend is het niks nee.
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grachtenpandje![]()
Linda de Mol schonk dat even aan haar studerende zoon
Dat klopt, die hebben vaak ook (tijdelijk) een extreem uitgavenpatroon.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er beetje aan hoe je er mee omgaat denk ik.
Denk dat als je je leven pontificaal verandert na het krijgen van veel geld je sneller ongelukkig wordt
Het geld is de oorzaak dusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar word je dan ongelukkig van het geld of ongelukkig van een snelle grote verandering.
Iets waar mensen over het algemeen slecht mee om gaan.
Mensen kunnen wel gewoon veranderen als ze ineens veel geld krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus ik begrijp ook het negatieve beeld ook niet wat veel mensen hebben dat je van geld ongelukkig wordt.
Daarentegen staat natuurlijk de mensen die oprecht geloven dat het je gelukkiger maakt.
Nee, het geld is de oorzaak van de snelle verandering.quote:
Zeker. Daarom is een loterij winnen ook niet het beste wat je kan overkomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen wel gewoon veranderen als ze ineens veel geld krijgen.
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.
Nee, geloof ik ook niet in.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?
Ik bedenk me altijd wat ik zou doen als ik dat zou winnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is een loterij winnen ook niet het beste wat je kan overkomen.
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zou dat nou echt zoveel schelen met een andere student die gewoon op kamers zit?
Idem.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik zou doen als ik dat zou winnen.
Zou het meeste aan familie geven denk ik
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2
en pussyquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wedden dat dat hem wat geluk gaat opleveren.
en daarna alles moeten opruimenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dikke parties geven in dat appartement is wat makkelijker dan in mijn kamer van 15 m2
ik denk nu aan Breaking Badquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalen
Och.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen daar langdurig geluk uithalen
Dat ben je na korte tijd al heel snel zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |