story of my lifequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor het diploma eigenlijk. Het is niet zo dat ik elke dag zingend en juichend aan de slag ga.
De functie van uni/hbo puur om kennis vergaren is sowieso in veel vakgebieden een pak minder geworden dan vroeger.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor het diploma eigenlijk. Het is niet zo dat ik elke dag zingend en juichend aan de slag ga.
Ja. Duitsland ook zo goed als gratis. Geloof Denemarken ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja. Belgie is wel veel voordeliger toch?
Ik vergaar zelf kennis door veel te lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De functie van uni/hbo puur om kennis vergaren is sowieso in veel vakgebieden een pak minder geworden dan vroeger.
beetje werkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wss volgend jaar wel (pre)master doen.Nu nog knoop doorhaklen wat in de tussentijd.
hoe duur is dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga wss volgend jaar wel (pre)master doen.Nu nog knoop doorhaklen wat in de tussentijd.
Waar lees je veel over?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals, als iemand daar met volle overtuiging voor heeft gekozen maakt mijn meninkje toch niet veel uit, ongeacht het niveau. Al was het gender studies.
Politiekquote:
Oh die was voor JD die quotequote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek
Religie
Eigenlijk van alles wel wat me interesseert
ga je echt stoppen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Stop er ook mee hoor, school is zeg maar echt niet mijn ding.
Educatie in het algemeen.
cest la vie (dat is het leven)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje werken
beetje kermis
beetje snuiven
Dat doe ik ook al. (op het snuiven na, ben geen Volendamse).quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje werken
beetje kermis
beetje snuiven
Inclusief de zelfstudies die ik nu thuis doe denk ik wel zeker 3000 euro in totaal.quote:
Is het Westfries? Beste borrels wel. Vroeger bij familie in Grootebroek altijd borrelenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:53 schreef JanCees het volgende:
kwam er laatst achter dat kermisborrel een westfrieze term is
wat een goden term
En daarna kan je een uni master doen toch? Hoe duur is dat? Dat is toch paar duizend euro?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al. (op het snuiven na, ben geen Volendamse).
En
Beetje festivals.
[..]
Inclusief de zelfstudies die ik nu thuis doe denk ik wel zeker 3000 euro in totaal.
naja als je kermisborrel zoekt op youtube krijg je alleen maar westfrieze borrelsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het Westfries? Beste borrels wel. Vroeger bij familie in Grootebroek altijd borrelen
Iets van 2000 ook denk ik? Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik moet komend jaar maar hard werken nu we dit zo besprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
En daarna kan je een uni master doen toch? Hoe duur is dat? Dat is toch paar duizend euro?
Wat voor masterquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets van 2000 ook denk ik? Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik moet komend jaar maar hard werken nu we dit zo bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |