Flippie wil mij altijd uit detent lokken de bengelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaan
Gelukkig ben jij echt het zonnetje in huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
geen humor te bekennen in die werkeloze junk
Over de algehele linie is het wel een goede graadmeter.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deels wel waar natuurlijk, maar niet helemaal
Ja nu is het wel weer leuk geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
voor je het weet noemt ie je dom en begint ie over zn cursus docent engels
En uiteindelijk spreekt een proleet als ik het zonder zon cursus beter. :squote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
jc je gaat te verquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef JanCees het volgende:
JC heeft altijd veel zelfspot op hbo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jc je gaat te ver
ga niet haten op een hbo opleiding als je er zelf ook een doet
Dat zeker ja. Daar kan je niet onderuitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar als je iemand leert kennen op de uni is de kans toch wel vele male groter dat er wat meer inhoud in zit.
Dat vraag ik me af, maar ik leer een vak, geen taal.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk spreekt een proleet als ik het zonder zon cursus beter. :s
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
jc je gaat te ver
ga niet haten op een hbo opleiding als je er zelf ook een doet
niets specifiek, gewoon een shampoo geurquote:
Nu je Nederlands nog huehuehuequote:
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehhquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JC heeft altijd veel zelfspot op hbo.
zoals
"kkr hbo" als ie sochtends naar zn opleiding moet.
vind uni ook hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, hbo heeft kutte dingen, maar het dan een cursus noemen, nehh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |