blijft scholierquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lerarenopleiding =/= pabo, makker.
Wat doe jij eigenlijk?
Soms wel fijn ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, af en toe ongegeneerd op elkaar ranten is niks mis mee
cursus = cursusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lerarenopleiding =/= pabo, makker.
Wat doe jij eigenlijk?
Jongens gaan ruzie met elkaar maken als ze beide een meisje willen hequote:
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen. Nogmaals, wat doe jij in het leven eigenlijk?quote:
ja, ze vechten om opso tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongens gaan ruzie met elkaar maken als ze beide een meisje willen he
Zo denkt 90 procent van de mensheid wel helaasxquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen.
Of om jouquote:
gaat je niks aanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denken dat opleiding gelijkstaat aan intelligentie is een beetje bekrompen. Nogmaals, wat doe jij in het leven eigenlijk?
wowquote:
Beetje jammer dat je zit te haten op mij terwijl je zelf de ballen niet hebt om te zeggen wat je doet. Als jij dat prive wilt houden, zou je dat van mij ook kunnen respecteren.quote:
vraag maar aan je moeder of ik ballen hebquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zit te haten op mij terwijl je zelf de ballen niet hebt om te zeggen wat je doet. Als jij dat prive wilt houden, zou je dat van mij ook kunnen respecteren.
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo denkt 90 procent van de mensheid wel helaasx
Eh wat? Waarom? Mijn opleiding is niet op een hoger niveau.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaan
Deels wel waar natuurlijk, maar niet helemaalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je slimmer was geweest dan had je wel hogere opleiding gedaan
Ik troll maar een beetje, jeetje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eh wat? Waarom? Mijn opleiding is niet op een hoger niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |