sorry had een vrouwen momentje, wist even niet wat ik aan moest doen. Niet dat ik nu tevreden ben met wat ik aan heb, maar je moet wat.quote:
Ik zat dan ook op een behoorlijk goede school, moet ik zeggen.quote:
In het VK?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat dan ook op een behoorlijk goede school, moet ik zeggen.
Wel streng en zwaar in de leer.
ohquote:Op zaterdag 2 juli 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry had een vrouwen momentje, wist even niet wat ik aan moest doen. Niet dat ik nu tevreden ben met wat ik aan heb, maar je moet wat.![]()
![]()
Literatuuronderwijs in het VK is 10x beter dan in Nederland. Daar wordt het als een heel belangrijk onderdeel van algemene ontwikkeling gezien, hier is het een moetje.quote:
Wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
Hoe word je rijk zonder een rijke man te trouwen
Bank beroven/meth koken/loterij winnenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie niet steelt of erft, werkt tot ie sterft.
slechte tipsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bank beroven/meth koken/loterij winnen
hard werken sofquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
Mogen het wel internationale knallers zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Een paar bestsellers schrijven wil ook wel werken
Wou net zeggenquote:
Dat ga ik nog eens proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:05 schreef Fok-it het volgende:
Een paar bestsellers schrijven wil ook wel werken
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo isquote:
Elizabeth II heeft heel wat meer lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo is
Heineken staat op 9 miljard.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ze wel hoor. Weet niet of het nu nog zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |