mijn zus zet vaak wel een bepaald nummer voor hem op om in slaap te komenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik oppas zing ik mijn zusje vaak in slaap met the beatles.
nee, wel privequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mycroft maar
wat zei crip? of was dat gewoon bullshit?
alles in klb is bsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mycroft maar
wat zei crip? of was dat gewoon bullshit?
Ik zing graag here comes the sun voor mn zusjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn zus zet vaak wel een bepaald nummer voor hem op om in slaap te komen
herken het nummer wel, maar geen idee van wie het is
reageert ze daar al goed op dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zing graag here comes the sun voor mn zusje
ja en in slapa vallenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reageert ze daar al goed op dan?
Lachen enzo?
best leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en in slapa vallen
maar bij mn broertje kon je het echt zien aan het hartritme in de couveuse
zeker, bij mn zusje sowieso leuker dat er meer leven in gaat zitten nuquote:
die ontwikkeling gaat best snelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker, bij mn zusje sowieso leuker dat er meer leven in gaat zitten nu
hoe oud is diequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die ontwikkeling gaat best snel
Dat eerste jaar al, mijn neefje begint nu voor het eerst de hele tijd geluidjes uit te slaan (op janken na dan)
vind het nu al snel gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het na 9 maanden echt heel snel gaan
Mijn zusje zei met 14 maanden nog geen woord.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind het nu al snel gaan
maar als hij ongeveer een jaar is gaat hij echt woordjes brabbelen natuurlijk. En kruipen en lopen komt er dan nog bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |