ja hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
doen ze ook aardig tegen je vriendin?
weenie wat denk jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Jij viel zeker in een pot met zika?
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen neequote:
Hoezo niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen nee
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je komt over als een best nuchter persoon
bedankt dat je altijd aangeeft of iets grappig is, twijfel vaakquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En de meeste vinden het wel leuk om met iemand te praten die niet op seks uit is. (lol)
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzoquote:
Wat narrow mindedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook hier inzicht in?
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
is een bandje niks voor je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.
dus als ik daar met een vriendin heen zou gaan, zou het niet goed aflopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
zo lang ze weten dat ze bij mij hoort.
Vrouwen kunnen onderling erg onvriendelijk zijn. Zeker als ze al wat gek in de kop zijn zoals die prostituees
zodat je goede pic hebt om aan supersof door te sturen zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltje
Ik zou het opzich best leuk vinden want ik ben DOL op zingen.quote:
ieh heb jij die ontmoet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |