Dit ja, Aziaten neukenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou walgen van al die vieze, Westerse mannen die daar komen om minderjarige Thaise meisjes te naaien.
je treft hem ook alleen als hij drugs op heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto heeft een aura van kennis, maar als het er op aan komt is hij niet in staat een fatsoenlijk punt te maken.
Stupid person's idea of a smart person
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou walgen van al die vieze, Westerse mannen die daar komen om minderjarige Thaise meisjes te naaien.
neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je treft hem ook alleen als hij drugs op heeft
Er zal vast nog wel mee gesjoemeld wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.
TimSharky nodigt iedereen uit om op zijn kosten te komen en 1000$ te doneren per minderjarig meisje wat ze in Pattaya vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.
al lang niet meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel mee gesjoemeld worden
Nu weet ik waarom mijn leraar daar een halfjaar ging "werken"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al lang niet meer.
Daarvoor is THailand te duur geworden.
Die zitten in Cambodja
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zou ik wel mee willen knuffelen
[ afbeelding ]
Doe jij aan karaoke ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb erg weinig met Aziaten.
Maar die bargirls en hoeren zijn erg aardig en kun je mee lachen en ze zijn ook een beetje gek in de kop.
Beetje poolen, beetje karaoke.
betaal je ze dan om met je te poolen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb erg weinig met Aziaten.
Maar die bargirls en hoeren zijn erg aardig en kun je mee lachen en ze zijn ook een beetje gek in de kop.
Beetje poolen, beetje karaoke.
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
betaal je ze dan om met je te poolen?
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij viel vroeger in een grote pot wiet en is nu altijd stoned
doen ze ook aardig tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor
mn vriendin en ik gaan er gewoon zitten en geven af en toe rondjes en spelen pool en zingen karaoke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |