ja hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
doen ze ook aardig tegen je vriendin?
weenie wat denk jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Jij viel zeker in een pot met zika?
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen neequote:
Hoezo niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen nee
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je komt over als een best nuchter persoon
bedankt dat je altijd aangeeft of iets grappig is, twijfel vaakquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En de meeste vinden het wel leuk om met iemand te praten die niet op seks uit is. (lol)
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzoquote:
Wat narrow mindedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook hier inzicht in?
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
is een bandje niks voor je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.
dus als ik daar met een vriendin heen zou gaan, zou het niet goed aflopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
zo lang ze weten dat ze bij mij hoort.
Vrouwen kunnen onderling erg onvriendelijk zijn. Zeker als ze al wat gek in de kop zijn zoals die prostituees
zodat je goede pic hebt om aan supersof door te sturen zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltje
Ik zou het opzich best leuk vinden want ik ben DOL op zingen.quote:
ieh heb jij die ontmoet?quote:
Ik denk niet dat jullie daar binnen zouden (durven) lopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dus als ik daar met een vriendin heen zou gaan, zou het niet goed aflopen?
Ga haar gewoon een mooie piemelpic sturenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zodat je goede pic hebt om aan supersof door te sturen zeker
hoeft ook geen hele succesvolle band te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het opzich best leuk vinden want ik ben DOL op zingen.
Maar ik ben verder gewoon niet goed genoeg
Het is aanhoorbaar, niet meer dan dat.
Ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor zou zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoeft ook geen hele succesvolle band te zijn
gewoon voor de fun paar keer optreden
misschien kan je braddie vragenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor zou zijn.
geloof dr niks vanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
nee, we deden een tijdje karaoke via smule
tegelijk instrument bespelen danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat ze toch reviewen met d'r vriendinnetjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga haar gewoon een mooie piemelpic sturen
oh? wat dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
crip zei tegen mij wat anders
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je wel leren
met genoeg doorzettingsvermogen
ik heb dat echt totaal niet, dat ik wil zingen voor mijn neefje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zing wel heel graag voor mn zusje en broertje.
Ik heb VEEL gezongen toen mn broertje een week in de couveuse lag.
Echt bijzonder om te zien hoe het hartritme daar op reageert.
Dat is bij zingen een groter probleem dan bij instrumenten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.
jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.
Ik kan ook alleen maar een beetje zingen omdat ik jaren logopedie heb gehad dus mijn stem redelijk kan gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is bij zingen een groter probleem dan bij instrumenten.
linkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh? wat dan?
Is ook gewoon uitgebreid op fok gepost maar goed, het boeit me niet zo veel of jij dat gelooft.
Als ik oppas zing ik mijn zusje vaak in slaap met the beatles.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb dat echt totaal niet, dat ik wil zingen voor mijn neefje.
Ik lees alleen maar boekjes voor, die hij in zijn mond wil stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |