nou aan de buis gekluisterdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We kunnen er binnenkort wel weer wat interessante verwachten.
Even uwv mailenquote:
die xd was express sukkelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja de xd verklapte ook al wel dat je beetje standaard bent
Nee, heb weinig met Afrika man.quote:
17, jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
die xd was express sukkel
hoe oud ben jij
Heb voor die van Thatcher serieus gewoon een dag vrij genomen om het helemaal te kunnen volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou aan de buis gekluisterd
ohja dacht ik alquote:
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal ook niet snel een wereldreis maken.
Hij is geen 17 johquote:
zou niet eens weten wanneer ze dood gingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb voor die van Thatcher serieus gewoon een dag vrij genomen om het helemaal te kunnen volgen.
denk ik welquote:
Alleen vakantie is leuk juist, lekker chicks versieren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatie
Niet meer alleen denk ik
8 april 2013quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet eens weten wanneer ze dood ging
Ik heb na 3 weken heimwee puur uit het gebrek aan ritme door OCD.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatie
Niet meer alleen denk ik
Oh ik ga nog wel alleen op reis, maar echt zoiets wil je denk ik wel liever instant delen met iemandquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen vakantie is leuk juist, lekker chicks versieren.
Ja denk het ook, straks vereenzaam je nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ga nog wel alleen op reis, maar echt zoiets wil je denk ik wel liever instant delen met iemand
Al genoeg jaartjes alleen dingen gedaan ja. Kan niet aan de gang blijenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja denk het ook, straks vereenzaam je nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |