apk goed? mij goedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
Nieuwe kopen, voor 2 tot 3 tientjes heb je weer 'mooie' kentekenplaten.
Persoonlijk zou ik er niks aan doen; het is een kentekenplaat, lekker belangrijk.
Voor wat de kentekenplaat betreft wel, die vervang ik alleen als ie gedeukt is. En dan voor die zgn. "eenvoudige" uitvoering; de poorman's uitvoering.quote:
op een ford ka uit 1994 misschien wel ja. Op een luxe nieuwe wagen niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik meer geld zou steken in een lelijke kentekenplaat. Zo'n luxe roept bij mij altijd dat spreekwoord op van die aap en een gouden ring.
Was ook sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:51 schreef T42 het volgende:
[..]
is een soort vinyl laag dus dat zal werken
Op elke wagen is een kentekenplaat een lelijk ding; ook die zgn. luxe uitvoering.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
op een ford ka uit 1994 misschien wel ja. Op een luxe nieuwe wagen niet.
oh je hebt iets tegen kentekenplaten in het algemeenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op elke wagen is een kentekenplaat een lelijk ding; ook die zgn. luxe uitvoering.
Tsja, het zit de wagen omdat het moet. Niet omdat ik het mooi vind.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
oh je hebt iets tegen kentekenplaten in het algemeen
Geeft de auto best wel een 'vale' uitstraling met zo'n nummerbord...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:20 schreef vaduz het volgende:
Waarom zou je je hier druk om maken als ze verder nog goed leesbaar zijn?
Valt mij op bij een aantal Opels, geen idee of die ook uit hetzelfde jaar komen, maar allemaal een gele vale plaat. Terwijl oudere auto's het niet hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
Geeft de auto best wel een 'vale' uitstraling met zo'n nummerbord...
valt me wel vaker op bij auto's uit 2007/2008/2009. Misschien bepaald soort lak gebruikt op de nummerplaten in die jaren die snel verkleurt? Ik zou overigens gewoon een nieuw setje halen. Moet je wel ter plekke bij de autozaak omwisselen, omdat je de oude platen direct moet inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |