Vrouwen zijn dat snel.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer is iemand niet 13 in dozijn
Ook geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh ik bedoel bekkenstoten
Mijn excuses
Wat een onzinquote:
Dan heeft Geo de autist gelogenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan niks vinden in mycroft over Stijn die zijn buurvrouw een milf vind
Oneens.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzinIk vind vaak veel standaard mannen er allemaal zelfde uitzien. Zelfde kapsel. Zelfde gezichtsuitdrukking.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oneens.
Lichaamsstructuur van mannen is tig keer interessanter
Gngnquote:
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik zie bij vrouwen nooit echt verschil in knapheid
Vind de meeste wel mooi gewoon
Bij mannen niet
Daar ben ik het verder wel mee eens,quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen.
Uitzonderingen daargelaten
Dat vind jij matig jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien ligt het aan de smaak hier.
Want wat hier gepost wordt is over het algemeen erg matig.
Geef eens een voorbeeld hoe je er als vrouw boven uit schiet dan? Wat moet ze dan hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien ligt het aan de smaak hier.
Want wat hier gepost wordt is over het algemeen erg matig.
Karakter uitstralen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld hoe je er als vrouw boven uit schiet dan? Wat moet ze dan hebben
Ja, dat heeft dan toch niks met de lichaamsstructuur te makenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Karakter uitstralen.
Een willekeurig vrouw die ik niet ken kan ik dus weinig in zien
Je moest eens weten wat ik allemaal doe buiten FOK!. Er is zoveel meer buiten FOK!. Er is altijd meer, ook bij de verhalen van Peter R. de Vries. Zelfs als je de bijbel leest, weet je: er is altijd meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is niet zo ordinair als de rest hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |