hehequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar met mijn libido hoef ik daar niet bang voor te zijn
Capuchon jongen opent zo een topic.quote:
pics van je crackerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik eet een cracker met roomkaas nomnomnom
mijn oude huisgenoot heeft zijn tosti-ijzer meegenomen dus kan ze niet meer makenquote:
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferenquote:
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferen
~sommige meiden anno 2016
In een pan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn oude huisgenoot heeft zijn tosti-ijzer meegenomen dus kan ze niet meer maken
Wrom ben jij niet zo'n meid?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal even pics van mn cracker maken en doen alsof het niet de bedoeling was om mn boobs mee te fotograferen
Feministen willen gewoon verkracht worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.
Mooi was dat.
Kakjes ik ben betraptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lol wiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die ene feminist van FOK! deed dat toen.
Mooi was dat.
hm ja kan, maar duurt langquote:
zondequote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik mn boobs niet zo slutty wil showen
leuk insoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Goed nieuws jongens.
Maandag mag ik weer om 7 uur beginnen met SLOPEN.
De vergunning is ROND.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |