jij bent raarquote:
Maar toch kan er veel gebeuren in zo'n 4 jaar. Maar niks is onmogelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n atleet als hem zie ik juist wel langer spelen. Zeker tot z'n 35ste in ieder geval.
nee, totaal nietquote:
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
het NOS Journaal begint direct met voetbal
wtf, ik wil nieuws
wtfquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitie
Valt hij op negers?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof jou dat interesseert. Jij kijkt om 5 uur snachts met je broek op half 7 de Zimbabwaanse competitie
Dat zou je eigenlijk niet mogen uitsluiten neequote:
Dat wel maar zoals ie nu lichamelijk is en doet red ie dat makkelijk natuurlijk. Denk dat in de toekomst dit soort voetballers steeds langer mee kunnen vanwege hun fitheid en gezondheid. Zeker bij mindere (op het moment) landenteams als Portugalquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar toch kan er veel gebeuren in zo'n 4 jaar. Maar niks is onmogelijk.
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachtsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet manquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachts
echt he. Zelfde tijdzone ook volgens mij of 1 uurtje verschilquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom spelen ze in Zimbabwe om 5 uur snachts
good pointquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet man
waarom post je dit nog een keer?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:13 schreef JanCees het volgende:
👌👀👌👀👌👀👌👀👌👀 good shit go౦ԁ sHit👌 thats ✔ some good👌👌shit right👌👌th 👌 ere👌👌👌 right✔there ✔✔if i do ƽaү so my self 💯 i say so 💯 thats what im talking about right there right there (chorus: ʳᶦᵍʰᵗ ᵗʰᵉʳᵉ) mMMMMᎷМ💯 👌👌 👌НO0ОଠOOOOOОଠଠOoooᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒᵒ👌 👌👌 👌 💯 👌 👀 👀 👀 👌👌Good shit
na 50 jaar waterputten graven heb je er toch op iedere straat hoek eentjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dag naar de waterput lopen en dan 2 uur later voetballen in de hitte, kan toch niet man
Wales - Belgie gekeken met mijn oma en pizza gegeten bij mn omaquote:
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na 50 jaar waterputten graven heb je er toch op iedere straat hoek eentje
Dat klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wales - Belgie gekeken met mijn oma en pizza gegeten bij mn oma
En nu logeer ik bij mn oma, maar die slaapt al en nu kom ik FOK!ken.
ik denk dat jij hele rare dingen met die kindertjes zou doen viespeukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpen
ik val op blankquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij hele rare dingen met die kindertjes zou doen viespeuk
Nachtje doorbijten danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Wel matig bed.
Matig, slecht.
aan aids helpen bedoel jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon jezelf ontplooien in Tanzania en negerkindjes met aids helpen
maar blank is wel bestequote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan van elke etniciteit wel een vrouw knap vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |